MartinFelipe07 Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Er bare litt nysgjerrig jeg siden ser du svarer på nesten alle innleggene og du er etterlyst av mange. Eller kan du bare mye om akkurat dette temaet?
Hiv o'hoi Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 expat er ammehjelper (måtte bare svare for deg ex)
MartinFelipe07 Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 aaaa!!! I see!!!! Da så! Takk for svar! Da vet jeg hvem jeg skal spørre neste gang om jeg har amme problemer
Labbetøs Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Expat er ammehjelper ja. Det er jeg, Fjumsi, Blomman og Hoppetussa også. Men det å være ammehjelper er ikke et yrke. Jeg f eks er vernepleierstudent. Det å være ammehjelper er et frivillig og ulønnet verv på fritiden for å hjelpe andre som måtte trenge det. Jeg velger å ikke si hva hun jobber med. Er ikke sikkert hun vil ha det offentliggjordt her. Det får hun i såfall utlevere seglv.
MartinFelipe07 Skrevet 8. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2007 Ok. Takk for svar Trodde kanskje ammehjelper var ett yrke jeg da ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå