Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Bruker libero nå pga at pampers har en ekkel salve tilsatt i bleien å minsten blir så sår da... men syns libero er dyrt, blir jo færre og færre bleier ettersom man øker i str jo! :-( Finnes det andre merker, som er lotionfrie?? Har hørt om Lidl sine bleier.. er de bra? Nå tenker jeg ikke på om de lekker eller har dårlig passform osv siden dette er helt individuelt. Er jo noen som tisser gjennom Libero mens her i huset er det det beste for oss:-) Noen som har erf og tips?? eller er det bare 2 merker ?? hm....
Kirsebæra Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 jeg bruker de first price bleiene fra kiwi jeg. De har samm form som pampers...syns jeg da...Men han får ikke utslett av de slik som han fikka v pampers sine....
laila71 Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Jeg har kjøpt Lidl sine Maxi bleier og er veldig fornøyd. Var skeptisk i starten, men nå er jeg i gang med 2. pakken. Merker nesten ikke forskjell på Libero og disse bortsett fra at Lidl sine lukter litt ...hva skal jeg si...nye? Det merkes jo ikke og gutten er fortsatt like blid og fornøyd ;.)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 LIDL sine bleier er topp,vi har brukt dem i 19 mnd snart
Gjest Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Jeg brukte Libero til gullet mitt fram til for en uke siden.. Tenkte jeg skulle prøve de Lidl-bleiene siden det er så mange som skryter av dem. De er jo bare helt topp. Hun får til og med mindre striper etter bleia, så ser ut som den er mer behagelig på. Ikke antydninger til sår stump eller noe.. Jeg fortsetter med den jeg. :-)
♥Cherrypie♥ Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Hva koster de forskjellige pakkene rundtomkring??
Kirsebæra Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 lidl sine bleier tipper jeg er å få kjøpt kun hos lidl? vi som ikke har det i bodø...shit by! first price sine bleier koster rundt 36 kroner og det er en dobbelpakke...
CrazyCat Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 Vi brukte libero de første månedene og var veldig fornøyd. Libero sine bleier er billigst på kiwi (ta 4 betal for 3). Etter hvert prøvd vi andre typer: - Lidl: helt greie men lukta rart - Firstprice fra kiwi: kjempe gode og ingen lukt Firstprice sine bleier koster 37 kr for en STOR pakke. Kjempe billig!
Lillea Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 hei:) Jeg bruker coop sine, og synes de er helt topp:) har prøvd lifl, first price, pampers og libero sine, men synes coop er best... så er de jo billige også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå