Gå til innhold

skyggestrek på CB etter 2 timer..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter, Vet testen er ugyldig etter 10 minutter, men etter at jeg så på testen igjen etter ca 2 timer var det en nesten usynelig skyggestrek der. Tror ikke den var der når de ti min var gått. Jeg har IKM til fredag tror jeg. Noen som har erfaring med dette og likevel var gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det farge på streken da? Har hørt om flere som har fått svak strek på test etter at den har blitt liggende og har vært gravide :)

Så lykke til :)

Skrevet

har ikke erfaring med det, men etter 5 minutter er testen ugyldig. Kan vistnok endre seg i ettertid.

Skrevet

Jeg må vri og vende på testen, den er så si usynelig, men jeg tror jeg kan se den likevel. Rart. Den er ikke sånn som den horrisontale streken (tydelig blå og prikkete), mer lys, lys grå.. Som en skygge..HÅPER!

Skrevet

Den er som du selv sier ugyldig etter 10 minutter. Du har jo ikke IKM før på fredag, hvorfor tester du allerede nå? Det er jo fåtallet det slår ut på så tidlig?

Skrevet

hvorfor spørre så teit når det står på pakken da? herligheten, test i morgen igjen da om du stresser med å få en + :P

men er absolutt ikke til å stole på etter så lang tid. du burde kastet den for lenge siden

Skrevet

klart hun kan teste positivt nå, det er jo bare 2 dager til IKM!

Skrevet

Makan til nebbete svar da, sikkert derfor du er anonym? Hvis du skal være så frekk, så la være å svare på slike tråder, du som svarte anonymt kl 19:06.

Folk her inne spør hvis det er noe de lurer på, og heldigvis er de fleste veldig hyggelige og rause med svar!!

Skrevet

Hei stjerneklar! Syns du skal ta en ny test, det er så lett å bli skuffet. Hadde ventet til fredag jeg da! Lykke til, håper du er gravid!! Klem!

Skrevet

Hei..

Etter nesten ett år med prøving og mange tester har jeg hatt litt erfaring på det området!

Det har hendt at det kom en svak svak skyggestrek uten at jeg var gravid!

En gang fikk jeg faktisk en ganske sterk svak (med blå farge) Lenge etter de 10 min. Var helt sikker på at jeg var gravid da, men det var jeg ikke!

Håper selførgelig du er det,men du kan ikke gjøre anne en å teste på nytt imorgen..

Lykke til;)

Skrevet

Hei igjen, Takk for at du deler dine erfaringer Anonym 05.09, kl 22.21.

Jeg testet på nytt i går med cb. Den ble positiv med en gang, men etterhvert ble krysset svakere og svakere. Noen som har opplevd dette?? Jeg kunne til slutt bare skimte en strek. Men det var en strek der. Desverre begynte jeg å blø samme dagen, og er omtrent som mensen. Men puppene er fortsatt like ømme, det pleier å forsvinne når mensen kommer.

Tror ikke jeg er gravid, men er helt ny på dette og har derfor tusen spørsmål. Noen som har noen teori om hva som kan ha skjedd? Kan jeg likevel være gravid (blør ganske mye), eller kan det som evt har vært ha forsvunnet ut?

Skrevet

Det att testen blir svakere etterhvert har jeg også opplevd, hadde du sett den samme testen jeg tok så var den knall sterk å nå mye svakere enn den var. Å blødning har jeg opplevd å få fulllt med dattera mi rundt der jeg skulle ha mens. Ta en ny test når du slutter å blø eller om du har gjort det nå. Om den forsatt er positiv så få målt hcg i blodet med 2 dagers mellomrom den skal da dobble seg.

Ellers kan du ha hatt noe som heter kjemisk, skal visst være att det egge som da har blitt befruktet skal så vidt ha sneiet livmora nok til å gi fra seg hcg får å gå til grunne. Har opplevd det ett par ganger selv. Men vil ikke avskrive deg helt ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...