Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Så du hadde prøvd på jente og klart det! :-) Og at dere hadde sex 4 dager før EL, og at mannen din hadde spart lenge før EL! Hadde dere sex bare en gang da dere hadde sex eller hadde dere flere ganger? Er litt i samme situasjon selv, ønsker jente og mannen min har spart i ca 1 mnd! Hadde sex kun 1 gang den forrige mnd også pga en SA! Men vi hadde sex 2 ganger med ca 12 timers mellomrom! Vi tenkte at den andre "spruten" også var gammel, og at det var mest jentesædceller i den også! Har også hørt dette at mannen skal spare lenge før EL og vi har pga. forskjellige ting hatt sex kun 4 ganger på 92 dager! Så det burde jo være nesten bare jentesædceller igjen!?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 tjaa..vi hadde sex fem seks dager før eggløsning da vi skulle ha nr to og fikk vår andre gutt.Mannen min hadde også "spart", men dette og tidspunktet for når vi hadde sex var helt tilfeldig for oss.....jeg tror ikke det går ann å styre hvilket kjønn en skal få på denne måten. Jeg håper du får jente siden du ønsker deg det,men det er veldig koselig å få gutt også.
Tjukk og lykkelig... igjen :o) Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Ja, vi eksperimenterte litt denne gangen, bare for moro skyld. Vi har ikke gjort det før. Hadde sex 4 dager før el, og ca en mnd oppsparte midler. Ja, og vi hadde kun sex en gang i denne perioden. Gjorde litt ekstra ting som jeg har hørt skal være jentefremmende,som at mannen tar seg et varmt bad, og ikke går langt inn i skjeden... Unngikk også orgasme ;o). Skylte også skjeden med litt eddikvann først. ( når dette er sagt, må jeg tilføre at jeg ikke hadde blitt skuffa over gutt. bare moro og prøve etter 3 gutter ) ) Jeg aner virkelig ikke om jeg tror på at det er dette som gjorde at vi venter jente nå, men det er jo litt artig da å ha prøvd det ). Lykke til iallefall )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå