Gå til innhold

Hos legen idag... UL på fredag..

Anbefalte innlegg

Er 7+6 uker idag og føler meg bra til tross for veldig trøtt og slapp og ømme bryster! Litt uggen innimellom men det er jo ingenting å snakke om ;0)

Hadde en liten blødning i uke 5 + endel brunt utflod etterpå (på flytur til syden). Derfor har jeg nå tatt 5 graviditetstester over de siste 3 ukene - ALLE sterkt positive! Idag hos legen sjekket de også for HcG hormon i urin = sterkt positiv !! Har fått tidlig UL på fredag for å se om det er noe der .. litt usikkert å ikke vite og legen var VELDIG sparsom med å si for mye ettersom jeg har hatt blødning og en MA i 2005 ! Blir spennende på fredag uansett ;0)) Føler på meg dette skal gå bra ;0))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10292955-hos-legen-idag-ul-p%C3%A5-fredag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og takk for interessen ;0) ALT strålende. Der var det jammen liv og røre.. herlig å se! Gynekologen mente jeg ikke var mer enn ca 7 uker på vei (ifølge siste mens var jeg 8+1) og ville ha meg tilbake om 2 uker for å sjekke at alt ser bra ut.. Betryggende og bra ! Men hjertet slo hardt og godt og det ser lovende ut ! Nå sliter jeg med kvalme og trøtthet !! Hmmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...