Dizzie_mortil3 Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Er 8+5 og det er ikke lenger siden enn i helgen at jeg trodde jeg skulle forgå av kvalme og klagde min nød her i dette forum. Men de siste 3 dagene har kvalmen gradvis avtatt og nesten forsvunnet, jeg har et mye mer normalt forhold til lukter og mat og trøttheten (selv om den fortsatt er der) er ikke like påtagelig. Selv om jeg er glad selvsagt, er jeg jo bittelitt bekymret. Men etter 1 SA og 1 EXU på rappen kan det vel ikke være min "tur" til å oppleve MA?? Hehe, skulle ønske slike hendelser ble tildelt etter rettferdighetsprinsippet... Men det er da vel tidlig å bli kvitt kvalmen før fullgåtte ni uker?
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 samme med meg det,har nesten ikkje løfta en einaste finger på over 5 uker,og i går og i dag har eg vert i fin form,har vaska hus og kle,rydda og baka...er sååå gla,var en tur på kjøpesenter og berre trakka og... deeeilig,håper det ikkje begynne på igjenn,med kvalme og den ekstreme trøttheten...var jo sliten etter og berre kle på meg!!! hehe...
Dizzie_mortil3 Skrevet 5. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2007 Godt å høre at vi er flere, da er det mer sannsynlig at det er en normalvariant. Jeg var også på shopping igår..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå