Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Hvilket navn vil passe til Gustavs lillesøster? Vi liker godt Cecilia, Caroline og Andrea, men det er vel egentlig ingen god match?
prebs Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Min storebror heter Gustav- og jeg heter Taletta...he. Ellers synes jeg alle dine forslag passer godt, favoritten min der er Caroline. Ellers: Thea Aurora Nicoline Mathilde Anna Dorothea Malin Sara
Synnøve_Solbakken Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Syns Andrea passet fint jeg, må navnene mathe? Ta det dere liker best, de kommer jo til å få egne liv og når jeg sier navnet mitt, så spør ikke så mange hva broren min heter ;p Andrea er et flott navn, de andre er ok, men kan fint brukes sammen med Gustav! Hvis Caroline forkortes til Oline, blir det samme sjanger som Gustav.
Vipsenmamma Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Hva med Sofie Margrete Elise Saga Astrid ellers likte jeg Caroline best av dine forslag.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Agnes og Margrete er to fine navn - skal tenke på dem :-) Tar gjerne i mot flere forslag.
Synnøve_Solbakken Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Signe Sigrid Kristin Frida Tuva
Tita&Tage Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Alle tre er fine, men Caroline er min favoritt!
mamma-ylle og snurpen! Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Hermine hadde vært fint!! Ellers liker jeg Cecilia.. ikke fullt så vanlig som caroline..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå