Gå til innhold

Er MacLaren XT bare for höye folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min kjöpte ML Techno XT i Singapore da jeg har lest veldig mye positivt om den. Han fikk den til ca 1300 kr og det var jo ikke ille. Jeg er 171 cm höy og jeg syns at styret naar det er satt paa det laveste er allt for höyt.......Er det bare jeg som er vant til og ha styret lavt paa vogner eller er det VELDIG höyt paa ML? Ble nesten litt skuffet. Syns ogsaa vognen blir veldig lang sammenlagt ogsaa, gikk saa vidt paa tvers baki vaar Touran (som er ikke spesielt smal).

Men ellers virker den veldig fin. Vil ikke skremme noen, men syns den er litt vel höy for "vanlige" folk. Haaper jeg blir vant til det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kikket også på den vogna og kan ikke ha den. Er 160 på strømpelesten. Det blir helt feil trillehøyde for meg. Men de har en modell som heter Quest som er lavere, men den har ikke alle finessene til Techno. Så ja, du har nok rett, den er laget for de som er lange. merkelig for vogna er jo engelsk, og i UK er jo snitthøyden lavere enn her. hmm

Skrevet

Jeg er 164 cm høy og har den.Synes ikke den er for høy.Men smaen er vel som baken der og....

Skrevet

Det gaar kanskje litt paa hva man er vant til ogsaa. Tror styret er ca 25 cm höyere enn det jeg er vant til og det er jo endel forskjell..... Jeg kjenner jeg faar vondt i ryggen av og kjöre den....Vet ikke helt hva jeg skal gjöre. Skal jeg selge??? Mannen min blir ikke fornöyd siden han har dratt den med seg fra Singapore ....:)

Hva slags pris syns dere at jeg kan ta for den? Helt ny, men brukt kanskje 4-5 ganger.....

Skrevet

Hvis du skal selge så si ifra jeg trenger reisetrille skal snart ut og reise!

Vet du hva liggelengden i vognen er for barnet? Og ca hvor lang er det når den er sammenslått?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...