nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 kan/kunne dere kjenne livmoren over skambeinet i uke 10? og hvis ja hvor høyt oppe?? jeg kjenner min ganske høyt oppe og legen bemerket at den var noe stor da jeg var til første kontroll. dette er mitt tredje svangerskap.
Brunetta =) Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Jeg lurer også på dette, jeg skal ha nr 4 og min er også veldig høyt. Er i uke 10 jeg også. Jeg ønsker også svar på dette.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Jeg er andregangsgravid og 12 fulle uker i dag. Jeg kan ikke kjenne livmoren enda.
TussiLussi Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Er i 10 uke og syns livmora er kjennbar, ja. min tredje. Har omtrent ikke fått mage enda, kan bruke vanlige dongri med strikk rundt knapphullet flere som "mangler" mage?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Hei. jeg er 10+4 i dag og kan kjenne en tydlig kul når jeg ligger på magen ja, er mitt 4. har kjent ganske lenge og har värt på ul å sjekka og det er bare 1 der inne.. har fårr stor mage og, vanlige bukser har jeg ikke brukt på flere uker... skikkelig bule der, man ser jo regelrett smellfeit ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå