Amalie har blitt storesøster:) Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Når går det over??? Husker jeg var trøtt sist også, men nå er jeg konstant trøtt hele tiden, vil bare sove... Et ork på jobb når en har mest lyst til å legge seg under pulten å ta seg en liten blund. Husker ikke når det gikk over sist, noen som vet når denne trøttheten skal gi seg?
Amalie har blitt storesøster:) Skrevet 5. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. september 2007 er forresten 7+3 nå...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Har det akkurat sånn jeg også. Forrige gang gav trøttheten seg i uke 12-13 tror jeg.
Vårstråle2008 Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Trøtt her også!Helt siden jeg begynte prøverørsforsøk og fikk medisiner for det har jeg vært konstant trøtt.slett ikke i form.Jeg prøver å finne ting å gjøre for å slippe trøttheten,men nei...føler bare for å legge meg på sofaen og ta en høneblund.Er kommet ca. 6 uker på vei i graviditeten. Lurer på å få ei sykemelding for jeg fungerer ikke i jobben slik det er nå. "gjesp"zzzzzzzzzz
Lanfear86 *23uker på vei* Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Jeg er 6+2 og var kjempetrøtt i hele forrige uke. Kunne sove 12-13timer og fortsatt være trøtt. Men det har gått over nå. Er sliten men ikke så trøtt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå