Gå til innhold

Noen som har en Oth tvillingvogn til salgs???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde tenkt rundt 4000,-... vogna er i topp stand sett bort fra riftene og den lille falmingen..har satt prisen ned såpass så en eventuell kjøper skal ha mulighet til å kjøpe seg splitter nytt trekk (da har man jo en "NY" vogn), og likevel betale MINDRE enn hva alle de andre vognene er lagt ut for på finn.no! Bor i trøndelag:)

Om du feks velger å kjøpe til nytt trekk får du vogn, bag, forlenger til håndtak og to stk regntrekk for 6000,-!:o)

jeg synes det var litt dyrt, når vogna tross alt har noen skader, har funnet flere til ca 3000,. på finn. ( uten skader og nyere modeller) men det er ikke alle som er interessert i å sende vognene. vi bor på vestlandet, så vognen må i alle tilfeller sendes, har undersøkt med posten, de har egne barnevognspakker som koster 199,- forutsatt at du pakker vognen selv.

Har du funnet 2006mod søskenvogn med bag og evt utstyr for 3000,- på finn.no??! Da må jeg få spørre hvilke....

Ikke alle er intr i å sende vognene nei, såklart..men er jo slettes ikke noe problem det da om man finner den vogna man vil ha!

Annonse

De siste ukene har det vært tre stykker, to oth tvilling og en easywalker double. to av de var med babybag pluss litt annet utstyr. men de blir jo selvfølgelig ikke liggende lenge.Jeg tror jeg har ært førstemann ut, men som sagt så er det ikke alle som er interessert i å sende vognen. Og siden din virker som den er godt brukt, med småskader, syntes jeg det var litt mye i forhold til andre:)

Vi kan betale frakten på 199,-

EW ligger jo lavere i pris da, men jeg har ikke sett OTH UJ 2006 mod for 3000,-..de må evt ha gått sinnsykt foforståelig nok(!)

Ellers får du bedømme vogna vår selv..Her er linken med bilder:

http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=10897825&sid=xz15abcwlVtB345288&WT.svl=Link

Er babybagen slik du setter oppå eller en innsats inni sportsvognen? Er den iorden, det var jo ikke bilder av den der. Den ser jo helt grei ut, og riftene vr jo ikke så store, men jeg synes allikevel 4000,- er mye:)

Bagen er en separat hardbag som festes på understellet slik at du har barnet vendt mot deg! Ikke en slik som legges inni sportssetet nei...Har akkurat tatt bilder av bagen, så skal legge ut de nå :) Ellers er den helt uten feil eller mangler!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...