SOMMER :) Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Kan du si en grunn til at du elsker akkurat den personen du er gift/samboer med?
Helnøtt med spire:) Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Det kan jeg, men klarer ikke bare si en:)Jeg elsker mannen min fordi han er verdens beste pappa og mann. Jeg føler meg trygg med han, er ingen ganger jeg er meg selv mer enn når jeg er md han. Kan prate om alt! Har det flott på *krmt* soverommet også hehe, Han er følsom og snill. Ja og mange mange mer grunner *smiler*
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Jeg elsker han for den han er, og for at han holder ut med meg. Nå får han ikke ta på meg engang stakkar, jeg er gravid, og hater at han tar på meg.
Mulle :) Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Fordi han er god , kjærlig, øm, omtenksom og fantastisk(både som pappa, samboer og på soverommet )
chrisallic Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Er egentlig veldig fornøyd av valg av mannen jeg vil dele resten av livet mitt med og som far til mine to små.Det er vel bare det at livet går litt i bølgedaler og akkurat for tiden er den ikke helt på toppen av den,men den tiden vil komme tilbake:-)
Kakeåndsen Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Fordi han er den han er! Den beste kjæresten jeg kan tenke meg og en fantastisk pappa.
rosa og en blå Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 fordi han får fram det beste i meg.. -og han kan å lage sjønne unga
lengter daler ned i skjul... Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 fordi han alltid kan få meg i godt humør, fordi han trøster, forstår, og støtter meg. fordi han alltid får meg til å føle meg vakker. fordi han er ærlig og åpen, forteller hvordan han føler. og 1000 andre grunner )
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 det finnes jo mange mange grunner til at jeg elsker han, men hovedgrunnene er at han er snill, omtenksom, jeg kan være den jeg er med han, han kan lese meg som en åpen bok og han er min beste venn!
Gjest Skrevet 5. september 2007 #12 Skrevet 5. september 2007 Fordi det er umulig å la være, fordi han er verdens beste :-D
Gjest Nydelige Christina+1pp Skrevet 5. september 2007 #13 Skrevet 5. september 2007 Fordi han har bevist hva ekte kjærlighet er, han har støttet meg gjennom MYE rart. Han holde ut med meg. Han er trofast og verdens snileste. Pen Lager nyyyydelige barn også hehe:-)O
~~DoraDora~~ Skrevet 5. september 2007 #14 Skrevet 5. september 2007 * Fordi han er min aller beste venn (kan snakke med han om absolutt alt) * Fordi vi har en utrolig god kjemi ...på alle områder ;-) * Fordi han er verdens beste far ( De tre ungene våre er skikkelig pappadalter) * Fordi han tar sin del av husarbeidet ( Vasker gulv, klær etc) * Fordi han er så utrolig romantisk ( overrasker meg ofte med noe romantisk) * Fordi han og jeg har mange felles interresser. * Vi kan diskutere alt mulig (men krangler sjelden) * Vi trives utrolig godt i hverandres selskap ( og når vi er ute på byen, og fester, så har vi det kjekkest med hverandre) ....Jeg begjærer og elsker ham så høyt, at jeg aldri har behov for å se på andre menn, eller flørte med andre.
MikroMidas Skrevet 5. september 2007 #15 Skrevet 5. september 2007 Fordi han holder ut med meg ((: Neida, har mange grunner. Han er tvers gjennom ærlig, snill, omtenksom, har aldri et vondt ord å si om noen, tålmodig (min rake motsetning), oppofrende, kjærlig og en fantastisk pappa. Dessuten er han god i senga - he he!
Gjest Skrevet 5. september 2007 #16 Skrevet 5. september 2007 Det er så mange grunner det da hihi. Fordi han er den han er (((:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå