Gå til innhold

Gruer meg til sprøytene...

Anbefalte innlegg

Drømte i natt at jeg skulle øve meg på å sett disse sprøytene.. Men klarte det ikke.. Og fikk da beskjed om at jeg ikke fikk fortsette med behandling hvis jeg ikke satte dem selv. Jeg prøvde og prøvde men klarte det bare ikke.. Å jeg ble såå lei meg..

Har tidligere snakket me tromsø om mitt problem, og de er 100% sikker på at jeg klarer det.. Men.. jeg tar en del sprøyter ellers, og da alltid enten hos legen eller på sykehuset. Og da får jeg ikke sitte en gang fordi jeg svimer så lett av.. Håper så inderlig at min mann kan få lov til å gjøre dete for meg. Han har sagt seg villig og han er så rolig og flink..

Hilsen feige..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10290927-gruer-meg-til-spr%C3%B8ytene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sprøytene vi tar, er ikke sammenlignbare med feks. blodprøver hos legen osv.

Du kjenner de knapt, og det er helt sikkert:-) Skjønner du sliter med dette på forhånd, men jeg kan love deg at det går supert, og at du klarer det fint:-)

Det er INGEN problem!! :-) Ta det med ro, du kjenner bare et lite stikk. Synes også det var litt "ekkelt" å skulle stikke seg selv, og etter 2 ganger synes du det er det enkleste i verden. Vi tøffinger er laget for å klare verre ting enn sprøyter!!

Det er absolutt ikke noe å grue seg for...det lover jeg. Du kjenner knapt noen ting. Jeg gruet meg veldig til første gangen, men det var omtrent som å bli stukket av en mygg :-)

Og mannen din kan fint sette sprøytene for deg.......ikke noe som sier at du må gjøre det selv. Mannen min satt på meg :)

de ser mye skumlere ut enn de er. Man kjenner de knapt. Dette fikser du kjempelett.

Det er nok litt skummelt å sette den første sprøyta, for man vet ikke hva man går til, men etter man har satt den så føler man seg litt "dum" (jeg gjorde det), for det gjorde virkelig ikke vondt i heletatt :)

Lykke til.

(og om du synes det blir for skummelt, så be mannen din gjøre det for deg)

Annonse

Jeg gruet meg også veldig til det første stikket. Har i alle år hatt sprøyteskrekk og kunne ikke engang se en sprøyte på tv. Det tok vel en halvtime før jeg klarte å sette sprøyta men det visste seg å være veldig greit. Dette klarer du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...