mtm0873 Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Hei hei. Jeg begynner på uke 8 i morgen og har vært kvalm i ca 1 uke. Det gir seg heller ikke utover dagen men er konstant. Prøver så godt jeg kan å unngå å kaste opp, da det er det værste jeg vet. Noen som har erfaring med om kvalmen gir seg etter at man evt. kaster opp? Begynner å bli desperat:-) Håper noen kan hjelpe meg.
IziBizi Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Jeg syntes det, ja. Men kvalmen kom etter en stund igjen.. Mitt forrige svangerskap besto av kvalme og oppkast i 9 mnd. For meg hjalp det å drikke cola og å spise salte kjeks.
♥marita&jentene♥ Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 kan ikke du prøve ingefærte eller kapsler,eller gå til legen å få deg noen tabletter mot kvalme,vet der er noe som heter afipran som visst nok skal hjelpe.. lykke til:)
Dizzie_mortil3 Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Jeg kastet ikke opp uansett hvor kvalm jeg var, jeg bare brakk meg og det synes jeg hjalp en stund.
anrø Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Hei! Inne fra 2.trim. Er i uke 14 og er enda litt småkvalm. Kaster opp sjelden nå,heldigvis. Kan gå uke imellom. Det hjalp meg og kaste opp. En stund ivertfall,måtte få i meg mat tvert etter at jeg spydde. Men nå spydde jeg nesten med en gang,slapp å stikke fingern i halsen. Vet hvordan den kvalmen er. PYTON!!!Begynner å bli vant med spying.Spydde med mine to første barn også. Det går over.
cecilie15.04 *jente*:) Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Jeg pleier å kaste opp et par ganger om dagen. Det hjelper veldig med en gang, og jeg er sulten som en hest og spiser masse. Blir kvalm igjen etter noen timer og kaster opp igjen. Har gått ned 4 kg i graviditeten. *Sukk* Ingefærte har hjulpet meg en del, men bruker fremdeles 4 timer på å stå opp:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå