zadine Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Er bare 4+0, og fant ut at jeg er gravid på fredag. Noen har jeg vært nødt til å fortelle det til. Fordi de vet at vi har prøvd, og jeg kan ikke lyve. Men jeg har såååå lyst til å rope det ut til hele verden. er mitt andre barn, så jeg regner nesten med at magen kommer til å vise tidligere denne gangen. Og så er jeg bare sååååå glad og vil rope det ut. Det er nesten vondt å holde det igjen. Vet at hvis det går galt så vil jeg sette pris på at endel mennesker vet om det, og kan være der for meg. jeg er ikke typen til å holde slikt for meg selv. Andre som tenker likt?
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Hei Zadine, Skjønner godt hva du mener!!! Jeg er 4+2 idag (tidlig.....) Og man vil jo bare fortelle det til ALLE i hele verden -skrike det ut!! Jeg har fortalt det til min nærmeste venninne + to veldig nære kollegaer... Sambo har sagt det til sin beste kompis! Nå på fredag reiser vi til Hellas med mamma, søster & hennes sambo ... så mÅ nok fortelle det til de da.. ellers lurer de nok når jeg ikke skal kose meg med et glass vin som vanlig :=) NB:Tenkte pakke inn grav.testen og gi den til mamma i gave - vi er der for å feire 50 års dagen hennes .. wiiii... hun kommer til å bli sÅÅÅ glad!! Lykke til med spiren din, klem fra DollyD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå