Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Hei! Jeg skal velge hjul på vognen min og har fått tilbud om enten punkteringsfrie swivel hjul eller luft hjul. Hva ville du valgt og hvorfor? Jeg klarer ikke bestemme meg!
It's all about me Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Det kommer helt an på hvor du har tenkt å trille mest. Skal du trille på annet enn butikkgulv og asfalt hadde jeg valgt lufthjul, der er også best på snø.
TøffiTrynet☠ Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Vet ikke helt hva swivel-hjul er... MEN jeg har punkteringsfrie hjul på min Emmaljunga vogn. Og de er helt geniale!!! De ser og kjennes ut som lufthjul. Store og gode, med tykk gummi... Så hvis det er sånne hjul du kan velge i stedet for lufthjul, ville jeg helt klart gått for det!!! Er det derimot sånne hardplast-hjul, ville jeg heller satsa på lufthjula... Håper du ble litt klokere nå?!
allegodetingertre Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Jeg ville valgt lufthjul. Bra å trille på snø.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Lufthjul er absolutt best å trille med. Punkteringsfrie er kanskje mest praktisk. men på den annen side, hvor ofte punkterer man? Jeg har punktert 1 gang med min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå