Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 De siste dagene har gutten stresset noe fælt med puppen. Han bruker lang tid på å bite seg fast. Når han først gjør det slipper han et noen sug, skriker litt og kaver. Spenner kroppen vekk fra puppen. Begynner så igjen osv. Av og til roer han seg og suger som normalt. Andre ganger mye skrik og jeg finner ei flaske til han. Da er han fornøyd og drikker 100ml +-. Han har fått ei fl hver kveld siden 2 uka pga stor uro på kveld og natt de første ukene. Var da oppe til 5 uten å sove før far tok over. Ammet da nesten hele tiden. Er han blitt for glad i flaska eller hva kan det være?
Expat Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Forsøk å legge ham til når han er trøtt etter å ha våkna, da tar de ofte pupp. Ellers er han i økeperiode nå, hvis du gir for mye mme nå så blir det kjapt redusert på melka ihht det han behøver. Titt i munnen hans om det er noe nytt der? Belegg, tenner(!), kuler. Ny deo? Såpe, fuktighetskrem? Mens?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Takk for svar expat. Tror ikke jeg bruker noe nytt men jeg skal sjekke munnen. Glemte å si at det er veldig bale når han skal begynne å drikke for melka spruter ut i ansiktet hans, brystet blir vått og det gjør det nok vanskligere å få tak. Men dette gjelder ikke hver gang.
Expat Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Overaktiv utdriving? Det er noen av dem som har det som må la første dose gå i en kopp (for spruten står), eller til slutt må bruke silikonskjold for å bremse melka litt.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Har av og til samlet i en kopp og ca 15 ml på hvert bryst før det roer seg. Får se det an litt hvordan det uutvikler seg, men takk iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå