Gå til innhold

Dere som jobber i barnehage her.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har motsatt erfaring. Jeg synes de minste klarer seg best med lange dager jeg. Selvfølgelig blir de slitne, men de får på en måte pause siden de aller fleste sover en stund på dagen... De store er det full fart på hele dagen...

Jeg har ikke noen annen mening enn at foreldrene løser hverdagen best mulig også er det også opp til oss i bhg å gjøre det best mulig for alle barn.

Foreldre har ofte dårlig samvittighet fra før og trenger ingen lekse om hvorvidt det er bra eller ikke.

noen av mine beste stunder var sammen barn og ansatte på tvers av avdelinger på ettermiddagene. Da kunne man roe ned tempo og hadde mer tid til hver enkelt.

Jeg synes ikke du skal bekymre deg ;O) selv om det kanskje er lettere sagt enn gjort. Min lille gutt skal snart begynne i bhg også og vil også få mange slike dager.

Ikke vær lei deg ;O) Trøste klem fra ped. leder på småbarnsavd.

Jeg er helt enig med "Fødte gutt 16. januar". Det er en generell oppfatning at lange dager i barnehagen ikke er heldig for små barn, men jeg synes de små takler det veldig bra. Og det er vi i barnehagen som skal gjøre dagen best mulig for de små. Hvis barnet også sover i to-tre timer, så blir slettes ikke dagen så lang hvis man ser på våkentida.

Slapp helt av! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...