Brenda med 2 ute Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Jo jeg skal begyne og pumpe meg litt nå. Hvordan gjør derer det? Vil ikke overstimulere produksjonen heller. Pumper dere av resten når bebien har spist seg mett? Eller kan jeg pumpe ene puppen når hun har spist seg mett på den ene, hun spiser bare en av gangen. Og om det kommer litt av gangen kan man legge det på samme flaske? Har lest at det håller seg i 5 dager i kjøleskap, kan man fylle en flaske på 2 dager kansje og så fryse det ned? Takk for svar!
Hiv o'hoi Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 du kan pumpe mens hun dier, altså den andre puppen. eller du kan pumpe deg rett etter et måltid om hun bare spiser en pupp om gangen.. Om du skal helle melk over på samme flaske, så burde du avkjøle først, også kan du blande den.. ikke hell varm melk over i kald melk..
trollet66 Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Hvis du har tenkt til å fryse mleken, så ikke la den gå veien om kjøleskapet., man sett den rett i frysen, og slå neste dose rett over. Det er slik vi gjør det når vi fryser til sykehuset, så da fungerer det sikkert hjemme også!!! Ska du ha det i kjøleskap, så bør begge dosene ha samme temp før de blandes ja. Pass på at du ikke fryser større mengder i samme beholder enn du kommer til å bruke på et døgn ca. Det jeg fryser til egen baby fryser jeg i posene til avent. Skal du fryse til senere bruk mtp grøt, vet jeg at flere bruker isterningposer, det skal ikke så store mengder til når du begyner å servere grøt til å begynne med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå