Gå til innhold

Orkanger sykehus :)


Lillemy-77

Anbefalte innlegg

Hei jenter :o)

 

Noen av dere som vurderer å føde på Orkanger sykehus istedet for St.Olavs? Jeg er usikker, hører mye bra om orkanger, men det gjør jeg jo om St.Olavs også, men kan vel være trangere om plassen der kanskje? De har jo hatt stengt deler av avdelinga i Tr.heim har jeg hørt, men vet ikke om de har åpnet den igjen nå...? Tenkte uansett å dra på omvisning begge steder. Tar ca en halvtime å kjøre begge plasser. Noen som har erfaring, eller har bestemt seg for orkanger? har termin 8 januar jeg :o)

 

Klemmer :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på Orkdal. Har termin 1.januar. Var der for tre år siden også. Det var helt topp der- akkurat som å være på hotell. Flott oppvartning og god pleie og omsorg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så godt å høre da MillaMozilla!! Det heller mer og mer mot orkanger for min del ja :o)

 

Mammajippi, kanskje vi møtes på fødeavdelinga..hehe... Bare noen dager imellom min og din termin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 8 januar jeg. En stund til enda, kjenner jeg begynner å bli littegrann utålmodig... men tida går vel fort fram til jul. Har sånn smått begynt å handle saker og ting, det er en del som trengs.

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...