Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Jeg var helt normal til å ha født to unger. Litt slapp i bakre skjedevegg, men helt innenfor normalen. Ikke noe poeng i å ta plastikk sa legen. Jeg var dum som sa at jeg ikke vistte 100% om jeg ville ha flere unger. Burde nok sagt at jeg var ferdig. Men godt å slippe under kniven også.
WencheM Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 kan jeg spørre hvorfor du eventuelt skulle få vaginalplastikk. Når kan man spørre om det liksom, hvor ille må det være? Jeg føler at hele livmoren min faller ut. Den står iallefall langt ned....
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Hei Det var fastlegen som henviste meg. På en vanlig Gu-kontroll et år etter fødsel syntes hun fremdeles jeg var uvanlig vid. Hun fikk ikke spekulumet på plass da hun skulle undersøke meg - det bare skled ut flere ganger, riktig pinlig å ligge der mens hun holdt på og mumlet om at jeg var uvanlig vid... Hun mente åpningen ikke var sydd igjen ordentlig. Jeg har sett meg med speil noen ganger, og det ser ikke pent ut. Innerleppene henger mer ut enn før, og åpningen er stor bakover. Litt løs hud henger det mellom de to åpningene også. Så synes det er litt pinlig å ta gu etter dette. Sex er greit, gubben tør vel ikke klage de få gangene han får seg litt, hehe. Jeg kjenner også livmortappen min godt, og urinrøret stanger litt foran åpningen. Derfor trodde jeg at jeg skulle gjennom en omfattende korrigering der nede da jeg måtte opp på sykehuset i går. Men gynekologen sa at jeg var helt innenfor normalen til å ha født to unger. Han skjønte egentlig ikke hvorfor jeg var der. Han sa også at en operasjon kunne medføre arrdannelse og ømhet som ville gjøre vondt under sex. Fordi det ikke plager meg spesielt, bortsett fra at det er pinlig å ta gu hos fastlegen, ble vi engie om at de ikke opererer meg. Jeg er egentlig glad til, hadde gruet meg for operasjon. Vil også få tilføye at jeg har vært veldig flink til å ta knipeøvelser i de to mnd som er godt siden fastlegen henviste meg og møtet hos legen i går. Det er jo selvfølgelig mulig at dette har medført at problemet nå er mindre enn da jeg var hos fastlegen. Jeg har i hvert fall fått veldig god kontroll på urinstrålen etter knipingen. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå