Gå til innhold

Første runde med oppkast :(

Anbefalte innlegg

Jenta vår har stort sett vært frisk hele tiden, men i går kastet hun opp noen timer etter at hun hadde lagt seg. Det startet med et høyt vræl - og jeg luktet med en gang hva som hadde skjedd da jeg kom inn på rommet hennes......stakkars lille vennen. Hun var helt fortumlet og det var oppkast over alt..... Litt senere (selvfølgelig etter at vi hadde skiftet alt sengetøy, dusjet henne osv) kom det to runder til..... og i natt skjedde det igjen. Men hittil i dag har det gått greit - og hun har til og med spist litt. Får håper det ikke blir noe mer. Regner med det er vanlig omgangssyke egentlig -for det går visst i området har jeg hørt. Noen andre som har hatt slike runder med sine små - og hvor lenge varte det isåfall?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10289796-f%C3%B8rste-runde-med-oppkast/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Off da, ønsker vesla god bedring.:o)

Elin har enda ikke vært borti omgangssyken, men di 2 elste hadde det da di var mindre.

Mener og huske at di kastet opp en 4-5 ganger så var det over.

Får håpe det går like fort over for frøkna di.

Uff, ja! Det er tøft for både liten og stor når det er omgangsyke pågang. Vi hadde en runde i mai og det var ikke så greit nei... Jeg skulle i tillegg reise vekk dagen etter at hun ble syk, så pappaen fikk det tøft. Det varte vel i en tre fire dager her, men det er hvis jeg regner fra den kvelden hun spøy til hun begynte å bli litt piggere - og DA kom diareen! Etter en uke var hun 100 % igjen. Tar jo litt tid for dem og hente seg inn etter en sånn tørn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...