Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Del Skrevet 5. september 2007 Uff, nå har jeg stått på som bare det etter at jeg kom tilbake på jobb etter ferien. Vært på jobb til åtte (eller før noen dager), og jobbet effektivt og til og med jobbet en del ekstra på grunn av hektisk tid på jobben. Men nå er morratrøttheten over meg, og merker at jeg strever med å komme meg avgårde, og at jeg strever med å holde oppmerksomheten på jobb hele dagen. Vil helst surfe masse på babysider (sånn som nå, fy meg!) eller sitter og surrer med det jeg skal gjøre slik at jeg bruker lang tid på noe som kunne gått fort... Får jo unna det grøvste, men skulle gjerne vært mer effektiv igjen, føler at sistegiret har forsvunnet. Gleder meg til vikaren min begynner, og jeg skal ha opplæring, da må jeg jo skjerpe meg igjen ;-) Flere som har det sånn nå? Kjenner igjen følelsen litt fra perioder i forrige svangerskap også. Tips til hvordan man "tar seg sammen" og får tankene fra graviditet til jobb? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10289282-kom-arbeidslyst-og-treng-deg-p%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå