Gå til innhold

Har noen begynt å vaske klær og gjøre klart?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er gjort ja..mest fordi jeg er hjemme sykemeldt, og kjeder meg...

Har 5 uker igjen...så, det var vel greit å få det gjort..

Nå lurer jeg på om jeg skal pakke den berømte bagen, eller om jeg skal vente....

Bare så dumt om noe skulle skje..og man med hue under armen må pakke...kan bli nokså tilfeldig hva som kommer med da..hehe...

Nope er treig med det synes jeg.. Men den nye vaskemaskinen er i hus om en uke så da tenkte jeg å få vasket det vi har så langt :) Skal sette opp kommoden i dag. Og må vel smått begynne å tenke på den bagen også ja, iallefall skrive en liten liste over hva som skal med. Kjenner hjertet kommer opp i halsen *iiik*

Jeg begynte for to uker siden, sykemeldt så kjedet meg nok litt også jeg.. det er jo så moro å styre med disse baby tingene. Tenkte pakke begen ca en mnd før jeg, greit å være forbredt... Dessuten kan man jo bli mere og mere sliten også! ca 6 uker igjen nå...

Jeg har ikke begynt enda.. Vil ha i orden babyrommet før jeg i det hele tatt tenker på det egentlig..

Har 7 uker igjen, og jeg regner med at jeg går til UL terminen egentlig, som er 7 november, og venter faktisk å gå over den tiden også. Siden dette er mitt første barn :)

Annonse

Har vasket opp det meste etter førstemann og det er ferdig strøket og lagt sammnen.. Kjekt med en snill mamma som ville vaske alt ulltøy og blondebodyer:) har ikke kjøpt noen ting nytt enda, det tar vi når vi vet helt sikkert kjønn, selv om jeg tror det blir en gutt til...

Begynte å pakke bagen i går, men mangler jo endel i den enda da, men har skrevet en liten liste..

Har også skrevet en liste over ting jeg skal få gjort før den lille kommer, å i dag har jeg pusset vindu, skifet gardiner og duker.. Noen som er veldig viktig når man skal føde...hihihihihihi...

Har i morgen 5 uker igjen... Å håper på å få en uke før tiden, noe som skjedde sist gang..

Annonse

Går bare hjemme for tida så jeg driver og vasker og pusler litt med ulike babytinger. Snart vasket alle klærne. Synes det er like greit å få gjort det nå som senere, selv om jeg har 7 uker igjen. Må jo gjøres uansett. Begynte å male barnerommet i dag da. Kjedet meg så jeg fant ut at jeg ville male rommet. Hadde maling igjen fra andre rom så da tok jeg det. Bruker maske og tar pauser da. Fikk kynnere etterpå tror jeg. Magen ble helt hard og trakk seg sammen også stakk det litt helt nederst. Gikk over etter en liten stund da. Får ta andre strøk neste uke. Godt å ha noe å gjøre.

i dag har jeg vaska første ladning med litt tepper og noen bodys;O)

sambo har malt babyrom,vogna har fått pose og dyna har fått trekk

*stoltavsegselv*

skrevet handleliste til den berømmelige bagen har jeg og..må vel tenke på å pakke den snart..dere pakka'n? hva har dere nerri?

dere skjønner,har aldri fått pakka denne sjøl jeg,så denne gangen ska d gjøres skikkelig;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...