Gå til innhold

Er redd dette kan være galt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet opp i gårmorges og alle, eller skal jeg si de få, symptomene jeg har hatt var helt borte vekk!

Da jeg ble gravid hadde jeg veldig ømme bryster, har aldri vært kvalm eller noe, nå kjenner jeg ingenting, føler meg helt "normal". Akkurat som jeg ikke skulle vært gravid i det hele tatt...

Er ca 4 uker på vei, føler at dette ikke går den rette veien, i og med at jeg har en SA friskt i minnet enda.

Har ingen blødninger slik som det startet med sist gang, er selvfølgelig super bekymret med tanke på å jeg ikke har overhodet noen symptomer.

Er det noen andre som opplever eller har opplevd det samme og det har faktiskt gått bra? Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til dette, de fleste vil jo si at det er bare å vente å se, men lettere sagt enn gjort...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt at symptomer kommer og går! Jeg har hatt flere perioder der jeg har trodd det har gått galt, fordi alle symptomer har vært borte!!!

Men nå er jeg 15+6 uker på vei, og igår var jeg på atter en UL som bekreftet at alt var i sin skjønneste orden! :D

Går nok så bra skal du se! :)

Klem! :)

Skrevet

Skal til legen og måle HCG idag....

Gruer meg til resultatet, dette er akkurat som sist gang da det gikk galt, klarer ikke å tenke på noe annet.

Vet at jeg høres overbekymra ut, men det går bare så vanvittig inn på meg dette her, helt forferdelig å bare sitte og vente...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...