Gå til innhold

Kristiansand noen???

Mzzizzy+augustspire <3

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 9. februar, og føler meg noe alene her i sør. Lurte på om det er andre fra kristiansand her, som er kortere eller lengre på vei enn meg her :) Mine venner begynne rå bli nok så lei av beibi prat heeeeele tiden, og kan godt forstå dem :)

Randi

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10288044-kristiansand-noen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kristiansand her, eller egentlig Farsund, men bor og studerer i Kristiansand. Har foreløpig termin 6feb, men det kan jo endre seg når jeg skal på ultralyd neste uke..:) tror vennene mine også begynner å bli litt lei, er vår første, så er nok litt overivrig noen ganger hehe har du vært på UL ennå? var det greit? er veldig spent selv..

Hei :)

Jeg har vært på UL 3 ganger alt, men skal på ny 18 jeg også :) Jeg er 28, og venter mitt andre barn, men er 9 år siden sist jeg fikk, så har glemt alt jeg gikk gjennom med han hehe :) Har termin 9. feb :)

Og du da?? Gammel er du?? :)

Mzzizzy

Bodd i Farsund eller nærmere bestemt på Lista i 10 år :) Men bor nå i Søgne :) Jeg har termin 9. feb etter tre UL, og skal på ny 18. sept :) Jeg syntes det er helt utrolig gøy å se babyen, og å se at alt er bra med han/hun :) Er ingenting å grue seg til :) Gammel er du?? :)

Mzzizzy

regner meg forsåvidt som listalending jeg da.. (gått på skole med listalendinger, selv om jeg har postadresse farsund) men ingen som vet hva jeg mener når jeg sier lista hehe

gleder (og gruer meg litt) til UL, tror ikke det hadde helt gått opp for meg da jeg var hos jordmor og fikk høre hjerteslagene, fikk nesten litt sjokk, så dette blir nok ennå sterkere:) jeg håper bare at alt står bra til..

jeg er 20, hvor gammel er du da?:)

Annonse

Hei hei....

Jeg er også kristiansander, ;-) bor på Hånes.Har termin 27 februar.Skal på ultralyd den 25... Men har allerede vært der 2 ganger.. Har en gutt på 8 fra før. Mannen min har 2 på 7 og 9 . Så vi blir mange.:-} Jeg er 34 år.

Annonse

ser det er noen her som har bodd i farsund tidlige, det var litt gøy. følt meg veldig alene her inne. bor da på lista landet. har termin 13 feb. skal på ul nr 2 19. gleder oss veldig. har heldigvis ei vennine her med ei snart 7 måneder gammel jente som nesten synes dette er gøyere enn meg. så har alltid noen å spørre dumme spørsmål til.

ann b

her står alt bra til, var en del dårlig i sommer, men det har heldigvis gitt seg. så det eneste jeg merker nå er at jeg blir fortere trøtt..:) vi trives kjempe i kr.sand, vi er i praksis i bhg nå begge to, så det er moro!

slipper å slite med trapper her jeg da, men du får tenke på hvor greit det blir med et hus når den lille kommer, vi har denne lille hybelen hehe ikke plass til stellebord engang:p funnet ut hva det blir da? eller vil dere ikke vite det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...