Gå til innhold

hehe luft i magen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

andre som opplever d samme som meg?!!?,nå kvelden kommer er det nesten rett før jeg letter!har utrolig mye luft i magen!!samboer bare rister på hode og flirer.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, også synes jeg det lukterhelt anderledes og mye verre! Litt sånn søppelbillukt, faktisk!? Veldig ubehagelig - kan jo ikke ha gjester på kvelden når hele stua stinker..

Skrevet

Haha`!!! Sliter med det samme problemet!! Mye mye luft i magen om kvelden! Men lukter heldigvis ikke, lager bare mye lyd! Mannen min er helt fra seg! Hahaha! Synes selv det bare er komisk!!

Skrevet

synes d er så morsomt og i tilleg at d iikje bare var meg da!!!sliter hvis det er folk her på besøg på kveldene for er redd dyna vil ligge i taket om natten og til tider konsentrere jeg meg sjikkelig om å holde tilbake for å ikke slippe den bomba.Sikkert normalt for en gravid kvinne det er mye som følger med.har en sjikkelig prompehumor kan ikke hjelpe for det!

Skrevet

Heldigvis kjenner alle venninnene mine til problemet, så jeg sitter og fiser selv om de er på besøk, men som sagt, mine lager bare lyd, ingen lukt. Men skal si vi har det morsomt når jeg først begynner.. for blir aldri tom!! hahaahahahaha

Skrevet

nei nå du først fyrer løs kommer den ene etter en andre skulle nesten tro en feis i mikrofo til tider for ingen er lydløse!!!det er bare kjempe fiser=)jeg som deg fyrer selv ommine venner er det...

Skrevet

Durer rundt i huset jeg også;-)) Skulle tro jeg var drevet av et duracell batteri:-)))

Skrevet

hadde vert morsomt og hatt dere alle på lydopptak eller film!

Skrevet

Tror dere bør tenke litt over hva dere har i dere av mat.Jeg har heldigvis ikke dette problemet.Fjerter ikke noe mere nå enn før.Mer kvalmt enn morsomt å fjerte.

Skrevet

ja for all del sjikkelig kvalmt hehe...særiøst det er jo helt naturlig ser jo at flere har luft i magen.Bedre plass i værå enn i rævå så de seie!=)tror ikke d har noe me hva en spiser jeg,jeg spiste akuratt det samme før som nå!Åsså e d jo ishe det største problemet heller da!

Skrevet

Løvemor:

høres ut som meg det du sier.. fælt, men det går vel over etter den lille er født!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...