Gå til innhold

hallais!jeg ønsker....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe så kjekt me gravid venner=)hehe blir 21 den 1 oktober og venter vår lille Ingrid den 9.nov.Synes d er innmari kjekt å ver gravid å kjenne liv,kan aldri bli for mye liv selv om det til tider kan gjøre så utrolig vondt i høyre ribbein for det er kun der hun er!hehe hva me dere to da?

Hei:) eg blir 20 den 13 oktober og venter vår vesle Tuva den 15 November:) er førstegangsgravid og syntest også at det er utrulig kjekt å gå gravid:) hehehe...,jenta vår elsker å sparke i høgre sida mi og i blæra:) er ikkje bestandig like deilig når hun har herjet rundt inni der i nesten en time og sparket meg øm på samme plassen heile tida:) Kor er det du holder i verden da? bur i fredrikstad eg:)

Har samme problemet som deg, det går hardt utover høyre siden min, og sånn har det vært siden.. egentlig alltid, nå har hun lagt seg med hode ned, og hver gang hun sparker meg i ribbebeina så trøkker hun hode ned i blæra, svært lite behagelig. Vår lille karatejente skal hete Ingrid Anita etter min mor og svigermor. Begynner å bli litt utolmodig nå.. så lurere på hvordan jeg skal klare å overleve 60 dager til. Min mann og jeg holder til i Bergen. Hvor holder du til TB?

Annonse

Je holder til på Ålgård,det er en plass utenfor sandnes,vet du sånn ca da jeg holder til?kjempe koselig og ikke minst barnevennlig plass synes jeg.I går og i dag har det omtrent ikke vert roligt et sek i magen min det som også er morsomt er å se d fra utsiden av.

Min jordmor sa også til meg at barnet var snudd nedover så til tider er det ganske ubehagelig og ømt i ribbeinet men men tar det etter hvert.Hvordan opplever dere kommentarer o.l om deres mage?!jeg elsker å få kommentarer som sier du ser bra ut og har fin mage,men får en skremmende følese når de sier åååh hvordan skal du klare og fullføre det svangerskapet på beina for så stor mage hadde aldri jeg gjennom hele svangerskapet!Vet dere hvodan jeg kan legge inn bilder?har dere lagt inn bilder?

Jeg er 22 år og bor i drammen med samboeren min. Vi venter vesle Celine 27 november og gleder oss masse. Tror dette blir en turner for lar ikke mamman sin få mye fred hehe.

Jeg synes også det er veldig koselig å få kommentarer om magen min:) hehe blir litt stolt og glad når folk sier at jeg har så fin mage. Synes det er koselig at de jeg kjenner tar på den også men ikke folk jeg ikke kjenner eller snakker mye med.

Jeg har lagt ut et magebilde, men skal snart legge ut flere. Du går bare inn på din side og der hvor det står bilder trykker du på også laster du det opp. Bare pass ¨på at de ikke blir skjult for andre hvis du ikke vil det:)

Jeg skal prøve å legge ud bilder har en del bilder av magen min=)hvorda har dere tenkt å ta permisjon,synes d e vanskelig å vite når mannen skal ta pappakvoten sin.prøver gang på gang å sette meg inn i det.Jeg vil ikke jobbe men være hjemme.Pga ingen trivsel på job og vil vere hos vår lille Ingrid.Har merket det er flere her inne som har det samme navnet=)gruer dere dere til fødsel?

synes selv det er vanskelig med det permisjon greien. Må virkelig sette meg ned en dag og få gjort det. Skal iallefall gå hjemme 1 år og ta ferie når pappan skal ta fedrekvoten. mer enn det vet jeg ikke hehe.

Jeg gruer meg helt forferdelig til fødselen og begynner nesten å gråte bare av å tenke på det, liker det ikke, men men har man noen valg hehe:)

tror vi er på akuratt samme nivå da!hehe glede meg t de papirene e ferdige å eg kan slappe av for det henger liksom over meg!

du er ikke alene om å grue deg til fødselen....mn jeg prøver iblant å tenke på det øyeblikket "jeg har klart det,vi har klart det!"prøve å ikke tenke så mye på det for er redselen vil begrense og stoppe fødselen!har en viss panikk for hvordan jeg vil reagere.

akuratt nå skal jeg legge meg helt ale synes det er ensomt her hjemme mannen er i nordsjøen men kommer hjem på tirsdag forhåpentligvis!er faktisk helt øm i magen,der er bare mindre og mindre roligt i magen hun har blitt stor nå,kjenner det begynner å ta på.er dere førstegangsfødende?!

Det er nok viktig som du sier at man må prøve å ikke tenke så veldig mye på det, ellers tror jeg man vil ha store problemere når fødselen kommer. Mine største frykter er enten å revne eller at det er noe galt med babyen. Men kan ikke tenke sånn hehe:)

Huff da, det hørtes ikke artig ut, tror ikke jeg hadde klart at mannen min skulle være så lenge borte fra meg. Men man venner vel seg til alt bare man må. Blir sikkert godt å få han hjem igjen. Er han 3 uker av og på el?

Jepp førstegangs her:)

Annonse

har du sett på jordmødrene da som går på nrk1 på onsdagene?synes d va litt interessant sjøl om det skremte litt til tider men som jordmoren min sier hver en tanke om fødsel enten et er negativt eller positivt forbereder en sakte frem til fødselen.

nei han jobber ikke i nordsjøe det er bare et arbeidsprosjekt men arbeidet hans er oljerelatert så d kan blir et oppdrag,han har vert både i mexico og afrika...osv

Har du alt klart til jenta kommer?kjenner du mye liv!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...