Gå til innhold

Er det ok å gi blomster e.l til avd. sønnen min går på?

Anbefalte innlegg

Jeg er bare så utrolig fornøyd med avdelingen gutten min går på, både hele avdelingen og de som jobber der.

Har så lyst å gi dem en liten oppmerksomhet som takk for at de er så flinke, gode og snille... Føler liksom ikke at det holder å si det jeg.

Blir det for dumt å gi de en blomst, en flaske vin (??) eller en liten ting?

Blir det sett på som smisking?? Hva syns dere???

Fortsetter under...

Gjør det! Det er ingen som forventer noe slikt fra foreldrene men allle blir veldig glade for en liten oppmuntring i hverdagen.

F.eks blomster (som du sier) med et hyggelig kort, eller så er sjokolade en stor slager, så kan de sitte å kose seg med det på pausen sin:) Eller bake en kake. Blir ikke sett på som smisking, ikke som jeg har vært med på i allefall.

Du kan gjerne gi en liten oppmerksomhet, f.eks. blomst, sjokolade e.l.

"Store" gaver bør unngås, da det noen ganger kan være problematisk for ansatte å ta imot gaver fra "kunder".

Vin kan også være greit å unngå.

På avdelingen min fikk vi helt uventet en fin blomst med et hyggelig kort av foreldrene til et av barna. Det ble absolutt ikke oppfattet om smisking, vi ble kjempetakknemlige. Jeg synes absolutt at du kan gi en blomst og noen fine ord på et kort. Slikt varmer!

Du skal bare vite hvor mye vi i barnehagen setter pris på slike små oppmerksomheter, det betyr mye i en ofte hektisk hverdag der man prøver å gjøre sitt beste. De fleste tar oss for gitt og vi får sjeldent reaksjoner på det som blir gjort... Tenk bare å få høre etter julaften at barna hadde laget så fine julegaver i år - det er sjeldent og det er bare sånne småting som skal til for at vi gjør en ekstra innsats;-) Jeg har fått vin og jeg av foreldre, gikk bra det og;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...