wirre;o) Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Den här frågan kommer upp då och då och vi beklagar alla oklarheter med detta. I HiPPs sortiment finns bara en modersmjölksersättning och det är HiPP1 som är fullnaering. HiPP2 är endast tillskottsnäring. HiPP 1 går bra att använda upp till 6 månaders ålder och även längre. HiPP 1 kan INTE bytas mot HiPP 2. HiPP 2 är endast ett tillägg och barnet bör äta också annan mat. HiPP 2 är inte fullvärdig (fullnaering). HiPP 2 liknar välling men innehåller mer näring än välling. ( jeg sendte en mail jeg, og fikk dette svaret)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Det står no faktisk utenpå pakke åsså. På HIPP 1 står det morsmelkerstatning og på HIPP 2 står det tilleggsernæring.
Matja Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Mulig jeg er stokk dum, men hva skal vi med Hipp2 hvis den bare kan brukes som tilleggsnæring? Til hva da? Det er jo ingen 4 mnd gamle babyer som får noe annet enn mme (mme) og grøt vel? Den har mer næring enn velling, så kan den brukes feks som ett måltid i løpet av dagen da? Som sagt, jeg er muligens litt dum, men det står en Hipp2 i skapet mitt og den blir stående helt til jeg får et skikkelig svar!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Så vidt jeg kan se av svarene til produsenten, så kan man bruke Hipp 2 om barnet får annen mat og man fortsatt gir mme. Jeg kunne f eks brukt Hipp 2, vesla mi får grøt, frukt og middag fordelt utover dagen, så jeg kunne gitt Hipp 2 i tillegg de gangene hun får mme. De som kun gir mme skal holde seg til Hipp 1. Men nå bruker ikke jeg Hipp, så kanskje jeg er på bærtur :-/
Matja Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Ja, det tror jeg faktisk at du er! Hehe, neida!! Men det er en annen link til hipp et sted her også, og den er litt mer utfyllende
ღDidrikmamsenღ Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Tack för Ditt mail. Du säger att Din lille son endast har fått HIPP 1. Eftersom han endast är 4 månader gammal så är det helt rätt. HIPP 1 är fullnärig. HIPP 2 är endast ett tillskott och alltså inte fullnärig. Därför skall barnet börja äta annan mat, ex.vis gröt, i samband med att Ni börjar med HIPP 2. Der er svaret. Hipp 2 skal de få fra de begynner med feks grøt. Hipp 1 er når de bare får melk og hipp 2 når de får både vanlig mat og melk. You see??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå