Gå til innhold

det finnes bare én hipp morsmelkeerstatning! Se her:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den här frågan kommer upp då och då och vi beklagar alla oklarheter med detta.

I HiPPs sortiment finns bara en modersmjölksersättning och det är HiPP1 som är fullnaering.

HiPP2 är endast tillskottsnäring.

HiPP 1 går bra att använda upp till 6 månaders ålder och även längre.

HiPP 1 kan INTE bytas mot HiPP 2.

HiPP 2 är endast ett tillägg och barnet bör äta också annan mat.

HiPP 2 är inte fullvärdig (fullnaering). HiPP 2 liknar välling men innehåller mer näring än välling.

( jeg sendte en mail jeg, og fikk dette svaret)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står no faktisk utenpå pakke åsså.

På HIPP 1 står det morsmelkerstatning og på HIPP 2 står det tilleggsernæring. :)

Skrevet

Mulig jeg er stokk dum, men hva skal vi med Hipp2 hvis den bare kan brukes som tilleggsnæring? Til hva da? Det er jo ingen 4 mnd gamle babyer som får noe annet enn mme (mme) og grøt vel?

Den har mer næring enn velling, så kan den brukes feks som ett måltid i løpet av dagen da?

Som sagt, jeg er muligens litt dum, men det står en Hipp2 i skapet mitt og den blir stående helt til jeg får et skikkelig svar!

Skrevet

Så vidt jeg kan se av svarene til produsenten, så kan man bruke Hipp 2 om barnet får annen mat og man fortsatt gir mme. Jeg kunne f eks brukt Hipp 2, vesla mi får grøt, frukt og middag fordelt utover dagen, så jeg kunne gitt Hipp 2 i tillegg de gangene hun får mme. De som kun gir mme skal holde seg til Hipp 1.

Men nå bruker ikke jeg Hipp, så kanskje jeg er på bærtur :-/

Skrevet

Ja, det tror jeg faktisk at du er!

Hehe, neida!!

Men det er en annen link til hipp et sted her også, og den er litt mer utfyllende :)

Skrevet

Tack för Ditt mail.

Du säger att Din lille son endast har fått HIPP 1. Eftersom han endast är 4 månader gammal så är det helt rätt. HIPP 1 är fullnärig.

HIPP 2 är endast ett tillskott och alltså inte fullnärig. Därför skall barnet börja äta annan mat, ex.vis gröt, i samband med att Ni börjar med HIPP 2.

Der er svaret. Hipp 2 skal de få fra de begynner med feks grøt. Hipp 1 er når de bare får melk og hipp 2 når de får både vanlig mat og melk. You see??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...