Gå til innhold

Erfaringer med Bugaboo Cameleon?

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg skal bytte til denne, tiltross for at den er ganske dyr. Passer Maxi Cosi bilsete til vognen? Kan sportsvogndelen legges i flat liggestilling, og hvis ja, hvordan er ligge/sovecomforten? Noen som har prøvd transportbagen med hjul på flyreiser? Hva er vanligvis inkludert i duopakken? Vil dere anbefale denne? Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10287043-erfaringer-med-bugaboo-cameleon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg vil anbefale vognen på det sterkeste. Har hatt mange andre vogner, men landet på denne! Og kommer ikke til å bytte den ut, rett og slett fordi den har så mange muligheter. MC bilsete passer. Man må kjøpe adapter som hører til. Koster 200-300 kr. Liggestillingen blir helt flat. Barnet får en knekk i bena, men den er ergonomisk utformet så det sies at dette er den beste sovestillingen. Min lille har ingen problemer med den i hvertfall. Sittedelen kan du snu begge veier. Har transportbagen med hjul ja. Den er et must om man skal ut å reise. Hadde aldri sendt vogna uten, den er supersikker, og jeg tror nok nesten ikke det er mulig å ødelegge vognen på flytur inni denne.

Det som følger med vognen er sportsdel, bag, regntrekk, myggnett og vedlikeholdssett.

Kan som sagt anbefale denne!

Jeg har denne og har adaptere til sånn at jeg bare klikker på vårt MaxiCosi-sete - veldig enkelt og genialt når en skal handle og babyen sover i sete:o)

Har ikke begynt å bruke sportsvognsdelen ende siden Milla bare er 5 uker, men den kan ligges flat, ja - du bare vipper hele sittedelen bakover sånn at de ligger med en liten knekk i knærne - veldig bra for ryggen å ligge sånn visstnok:o)

Har ikke prøvd transportbagen, men tenkte å kjøpe denne når vi skal ut å fly.

Alt du behøver er med i prisen, bortsett fra fotposen til sportsvognsdelen.

Jeg er i allefall kjempefornøyd med vognen og har ikke oppdaget en eneste negativ ting med den enda:o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...