venter nr 2 i august,er 12 uke Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 jeg skal ha mensen til neste uke. har litt gravid symtomer men vet ikke om det er det men tenkte på når det er vanlig og ta test? er så redd for å bli skuffa men er litt spent da:) hvilken test er best,noen med erfaringer? har prøvd quic respons,men føler den er sånn billigtest,som ikke funker,har ikke prøvd den nå som vi prøver. dere vet jo litt siden dere er blitt gravide:) gratulerer alle sammen:)
troika*22.01.08* Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Jeghar fosøkt flere av markedets graviditets tester og den som gir meg det tydligste og raskeste svaret er clearblue;) med den så fikk jeg et knallblå pos test dagen etter forventet mens;) har prøvd quic respons men syns ikke den var noe. clearblue kan du også ta 3 dager før forventet mens og den koster rund 100 kr!!! Lykke til;)
tone med ny spire :) Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Jeg har brukt QR sin test og den ble positiv flere dager før IKM på meg. Syntes den var helt grei. Rakk ikke å forsøke noen av de andre da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå