Ildfluå Skrevet 4. september 2007 #1 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg spør fordi jeg i juni 06 fødte en dødfødt jente på termin. Hun hadde litt spesielle ansiktstrekk, nesen var veldig liten. Jeg husker at jeg på ultralydene la merke til dette, at nesen var så liten, men siden ingen kommenterte det, sa jeg heller ikke noe. Jeg bortforklarte det med at det var vinkelen hun lå i som gjorde at hun ikke hadde nese. Da lurer jeg på om det er mangel på neseben? Eller er neseben noe annet enn selve nesen? Det beste ul bildet er tatt rundt uke 24, og ligger under nicket mitt. Det ble tatt fostervannsprøve, men ingen diagnose er påvist. Nå er jeg gravid og skal på UL torsdag, da er jeg 11+3. Er det for tidlig til å oppdage samme sykdom\utseende? Er redd dette er noe genetisk, men siden de ikke vet hva de skal lete etter er det bare ul som kan gi noe svar. Eller? På forhånd takk for svar :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10286949-kan-man-se-nesebenet-p%C3%A5-utseendet-dr-hovind-andre/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå