Gå til innhold

*****APRIL & MAI MAMMAER 2007!! TREFF TIRSDAG 18. SEPT. KL. 12*****

Anbefalte innlegg

Heisann!

Håper mange kan være med denne gangen ;o)

Sist var vi på ERA først og så gikk tre av oss opp til Fløyen etterpå, kjekt!! Satser på å møte ved Fløybanen å gå direkte opp til Fløyen dersom fint vær denne gangen slik at alle har mulighet til å være med (ble litt seint for noen forrige gang pga noen som skal hente barn i barnehage osv)! Hvis regnvær møtes vi på ERA som vanlig!

Klem

Fortsetter under...

Så kjekt, alle nye er hjertelig velkommen ;o)

PÅMELDINGSLISTE:

(kopier listen fra nederste innlegget og legg til deg og din lille hvis dere ønsker å være med)

Linn-Merete & Linnea Oline

Matilde & Nikoline

Frøken Svin

Mammaen til Marthe

Mammaen til Philip

Annonse

Hei!

Skal i et møte med jobben kl. 10.00 og vet ikke helt hvor lang tid det tar. Men dersom vi blir ferdig i tide så er Victor og jeg med :).

Oppdatert liste:

Linn-Merete & Linnea Oline

Matilde & Nikoline

Frøken Svin

Mammaen til Marthe

Mammaen til Philip

Sofie og August

Laila og Victor

Hei!

Jeg lurer fremdeles på hvordan det er med mating der opp på Fløyen? Kan man sette seg inn et sted?

Lurer også på tempoet på veien opp..... Jeg er ikke helt kommet meg etter ks, og lurer på om jeg klarer gå hele veien opp, det må i hvert fall være i sakte tempo... men vil jo ikke sinke dere andre da.....

Mammaen til Marte

Heisann!

Har dessverre fått betennelse i skulderen pga litt vel mye bæring på lille jenta i bæresele,hehe! Dersom det blir gåtur opp til Fløyen kan jeg derfor ikke være med, men kommer hvis det ikke blir fint vær og kafètur istedet!! Hvis ikke må dere ha god tur på Fløyen ;o)

Matilde & Nikoline

Frøken Svin

Mammaen til Marthe

Mammaen til Philip

Laila og Victor

Katja & Morgan

(Linn-Merete & Linnea Oline) KUN HVIS ERA!

Annonse

Jeg blir også bare med på Era, for jeg er i så dårlig form, og er kjempelei av alle fysiske plager som har kommet etter svangerskap og fødsel! Holder på å bli gaaaal! Og nå er det ekstra ille også da siden min lille akkurat har skreket i over 30 minutter fordi hun nekter å sove! Jeg trenger tips!! :)

Matilde (og Nikoline)

Siden det faktisk er bra vær i dag vil jeg gjerne gå en rolig tur ute, og dropper derfor Era. Blir gjerne med på Era en dag senere, med dårligere vær, blir sikkert mange sjanser til det i høst..... :-D

Kos dere!

Matilde & Nikoline

Frøken Svin

Mammaen til Philip

Laila og Victor

Katja & Morgan

(Linn-Merete & Linnea Oline) KUN HVIS ERA

Cathrine & Leander

Mammaen til Marte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...