Gå til innhold

hvorfor er alle barnesenger med sprinkler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppen min ligger så urolig om natten så hun ligger med beina utenfor heletiden..syns det er ekkelt jeg..redd hun skal knekke beina eller noe...

har aldri sett noen barne senger uten sprinkler... utenom reise senger..men vil jo ha en ordentlig seng liksom...

Skrevet

For at ikke det skal bli så tett luft oppi..! Men om du får tak i en skikkelig gammel seng, så er sprinklene mye tettere der, har en antikk barneseng til lillegutt med veldig tette sprinkler, kanskje 3-4 cm mellom hver :-) Har aldri hatt noe problem med føtter eller hender som har satt seg fast i vanlig seng heller da, er ikke derfor vi bruker denne, men det kan jo kanskje være verdt å se etter..? :-)

Skrevet

Kjøp sparkepose så løser problemet seg!

Skrevet

å huff, tenk så tett luft det hadde vært oppi...særlig om sommeren...

Skrevet

ja det er sant... at det blir tett luft oppi der..har ikke tenkt på det... men så er det ikke så veldig varmt her stortsett da... skal se om jeg finner en slik seng... venter jo en til no..så må jo ha to senger

hun brukte sånn pose en stund men tok den bare av..kan jo prøve igjen men tror hun blir hysterisk

Skrevet

Reiseseng med god madrass oppi kunne da fungert for ei stund :)

Prøvd med sprinkelsengbeskytter?

Skrevet

I tillegg til det med dårlig lufting, tror jeg nok at det ville føltes ganske klaustrofobisk uten sprinkler.

Skrevet

Kanskje du kan finne en sånn gammeldags skuvseng? de er jo akkurat som vanlig senger bare mye dypere=) Er kjempesøte også=)

Men som andre nevner kan det bli litt tett, men siden skuvsengen ikke er like dyp som sprinkelsengen og man har god lufting på selve rommet ville jeg ikke trodd det skulle bli noe problem=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...