Gå til innhold

Mange som kjem på Egon på mandag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kunne godt tenkt meg å komme ,men for min del som har en datter fra før så er kl 17 ALT for tidlig.hehe.

Jeg jobber fult og ser henne så kort på ettermiddagen i utgangspunktet så tiden frem til hun legger seg vil jeg være hjemme med henne.Men kommer en annen gang hvis det blir et annet tidspunkt.

Skrevet

eg kjem i allefall.. eg forhåndstemmer eg så det bekymrer meg ikkje den dagen..

ellers er der det fritt for alle å finne andre tidspunkt til neste treff.

me snakkes me iallefall!

Skrevet

Eg kommer!!! Tror eg.. litt skummelt, har ikkje vært med på noe sånt før, men gleder meg!!

Skrevet

Jeg kommer! Gleder meg!

Jeg tenker å spise middag der, flere med meg?

Skrevet

ja eg kjem rett frå jobb så eg tenkte å spise dr noe mat iallefall.. så kjekt at du og kjem... m esnakkes!

Skrevet

Hvilken Egon er det snakk om? Vet iallefall om 2 i sentrum...

Skrevet

Er det flere Egon i Bergen? Jeg har bare visst om den nedenfor Fløybanestasjonen, mellom Bryggen og Fisketorget liksom.. Er det ikke der vi skal møtes?

Skrevet

eg veit og berre om den eine nedenfor fløibanestasjonen og ved siden av brygga...kan sette opp eit bordnår det nærmer seg når e veit meir om kor mange som kjem..

Skrevet

Det ligg ein ved Torgallmenningen og, men det er ikkje der me skal. Det er den nedanfor Fløibanen, i samme bygget som Kjøttbasaren.

Tenkte eg skulle ete middag:)

Skrevet

Jeg skal også! Og uten lille prinsessa denne gangen;) Tenker også å spise middag.

Blir kjekt å se dere igjen.

Marte

Skrevet

Jeg kommer også. Har ikke vært med på tidligere treff, så dette blir spennende :-)

Skrevet

Jeg og kommer:-) Og tenkte å spise middag der jeg og... koselig å spise sammen en gjeng da:-) Gleder meg til å se dere igjen(",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...