Gå til innhold

Ønsker trille-venner på Kalbakken eller i nærheten

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha barn i november/desember og ønsker å komme i kontakt med noen som skal ha barn rundt samme tid og som bor på Kalbakken eller i nærheten. Det hadde vært fint med noen trille-venner som bor i nabolaget eller ikke så langt unna i Grorudalen.

Jeg er 29 og venter mitt første barn.

Fortsetter under...

Kult!

Da er vi tre jevnaldrene som bor i nærheten og skal ha barn samtidig. Kanskje er det også noen andre som ser innlegget etterhvert og melder sin interesse.

Lyst til å møtes og bli litt kjent? Hva med mandag 17, september på Haveli på Kalbakken? Vi kan ta en kaffe og skravle litt. Klokken sju?

Annonse

Er ikke helt sikker selv, men om det er der jeg tror det er så kan du ta 33 bussen over og gå av på Nordtvedtveien stoppested (da ser du en bensinstasjon, meny, rimi og stor parkeringsplass) så møter jeg deg der og vi går sammen.

Havelli er ved Rema1000, ikkesant?

Annonse

Siden det hadde gått 2,5 timer så tror jeg du er tilgitt! :)

Veldig hyggelig å møte deg, Mum to Be.

Håper vi møtes igjen, og at Engle Barn også dukker opp (jeg tror jeg så deg handle på Rema 1000 og så snike deg hjem ;) )

Hei hei:)..

Ja, det stemmer at jeg/vi var og handlet på Rema igår, men jeg "sneik" meg ikke hjem.. He he.. Jeg måtte på foreldremøte til eldste mann, så det kræsjet litt for meg denne gangen. Men sånn er det av og til.

Men det hørtes hyggelig ut da, håper jeg kan være med en annen gang:)..

Hvordan går det med deg forresten, med bekkenet/kynnere og formen generelt?

Av og til kræsjer det, sånn er det bare. Var bare litt komisk, "er ikke det...? Jo, det er det... hmmm, kanskje bare ta varene i bilen så kommer hun nok... " Men det gjorde du ikke. :)

Bedre lykke neste gang:)

Formen er stort sett grei, har begynt på bassengtrening og det hjelper, synes jeg. Kynnerne kommer og går med ujevne mellomrom, men litt for ofte synes jeg. Fikk beskjed av jordmor om å ringe henne/føden igjen om de ble værre, vonde eller om jeg følte at noe var "galt".

He he, ja sånn er det bare av og til.. Håper på å kunne komme neste gang da.

Så bra at du får bassengtrening da, får du det her i nærheten da el?

Kjenner igjenn det med kynnere, det er blitt ganske slitsomt her og..

Har nå vært innlagt på føden to ganger for premature rier, og fått medisin for å stoppe de,, går på kontroll ca hver uke nå for å sjekke livmorhalsen, fostervann og at babyen har det bra inni der:). Men det ser ut som det har stabilisert seg nu da, så her må vi ta en dag av gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...