Gå til innhold

Noen andre som har søkt om ICSI på Porsgrunn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag sendt inn søknad til Porsgrunn. Så deilig å endelig komme seg på en liste!! Noen med erfaringer derfra? Hvor lenge måtte dere vente før dere var igang med forsøk? Vi bor i Oslo, men tar veien til Porsgrunn for har hørt det er bra. (og ikke minst litt kortere ventetid)

Er så spent!!

Skrevet

Heisan...

Vi er under behandling i porsgrunn og vi er kjempefornøyde.

De er utrolig dyktige der og har en god atmosfære.. Dere vil bli tatt godt imot..

Vi ventet i 7 måneder før vi ble kalt inn til samtale, men da gikk det ganske fort etter det..

Vi er nå igang med vårt 2 forsøk og venter spent på svar om befruktning etter egguttak idag...

Vil ønske dere lykke til..!

Og bare spør om det er noe du lurer på..:.-)

Skrevet

Vi er under behandling i porsgrunn og er veldig fornøyde.

Hvor dyktig legene evt. de på labben her er i forhold til andre steder vet jeg ingenting om. Men personalet her oppe er veldig serviceinnstilte og hyggelig.

Skrevet

Heisann og velkommen til Porsgrunn:) Kjempe koselig mennesker som jobber i Porsgrunn. De passer godt på deg og du får masse informasjon om hvordan alt foregår. Vi har vært i Porsgrunn igjennom hele prosessen og maken til oppfølging skal du lete lenge etter. Du føler deg ikke som spørsmåls Tom når du reiser derifra:)

Med tanke på hva som ventes kroppen med en slik behandling, er det godt å ha dyktige mennesker rundt deg som hjelper og støtter hele veien.

Lykke til, dere får nok brev fra dem om ikke lenge:)

Bare spør hvis det er noe.

Skrevet

Tusen takk for beroligende svar. Tror jeg tok det riktige valget av sykehus! Jeg spør definitivt igjen!

Klem Olianna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...