Gå til innhold

flere som opplever det samme?


ambumamma

Anbefalte innlegg

når jeg løfter ganske tung river detlissom litt ekstra nederst i magen. gjør egentlig litt vondt. er ikke sånne stikkinger som jeg har til vanlig lissom. Etter å ha mistet to ganger blir jeg litt nervøs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det hender jeg kjenner at det nesten snurper seg i sammen der nede noen ganger hvis jeg stresser litt for mye. må prøve og unngå dette, men er ikke alltid lett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber på småbarnsavd i barnehage så det blir en del løfting ja.... får be de andre ta de værste løfta kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på lager og løfter mye tungt (daglig 30kg`s esker). Har overlatt dette til andre nå. Men skal ikke mye til før jeg merker at det strammer seg i magen (føles nesten som kynnere) bare jeg anstrenger meg litt ekstra. Er skikkelig ubehagelig. Blir også mye fortere sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det hadde vært en ide å ta en tur til legen. I sånn jobb som du har kan en vel ikke regne med å være i jobb hele svangerskapet ut......

Har erfart sjøl at det er viktig å ta det med ro og ikke anstrenge seg for mye(er helt overbevist om at de problemene jeg hadde under fødselen var fordi jeg stod på hele tiden både hjemme og på jobb og aldri klarte og ta det med ro) Fødte 1 mnd. for tidlig og hadde hastekeisersnitt hvor det holdt på å gå galt.

Har gudskjellov lært til neste gang....:-)

Tenk på degselv og barnet du !!! ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...