Gå til innhold

Da kommer jeg tilbke hit, IGJEN;) Ble satt frem dagen igjen etter å ha vært på ny UL :) :)

Anbefalte innlegg

Så da har jeg igjen termin 28 mars.. Ble satt tilbake 5 dager sist UL, slik at jeg hadde termin 2 april.. Men, det stemte jo ikke ;)

Samme som 1 tri ->:

Var pga en tidligere Blighted ovum på UL i uke 6, da så vi en liten bønne med et dunkende hjerte. Jeg ble den gangen satt tilbake 5 dager... Var på ny Ul igår.. var så spent (gruegledet meg) at jeg trodde jeg skulle dø;)

MEN!!! Min lille spire hadde vokst masse... Hadde armer og bein, hjerne og alt det der.. Når den lå i profil, kunne vi til og med se en bitteliten nesetipp :) Gynekologen sa det så helt perfekt ut, så nå er jeg så glad! Det var så moro..den vinket og sprellet der inne, tok armen opp til ansiktet og viftet;) Så liten, men, så "ferdig".. Så tydelig at det var en liten miniatyrbaby.. Anbefaler alle å gjøre det samme, om enn er urolig:) :)

Ble også satt frem igjen de 5 dagene hun satt meg tilbake sist.. Så imorgen er jeg 11 fullgåtte uker.. Helt herlig;) 1 uke igjen så er jeg "trygg" :) Måtte bare dele det med noen jeg, da vi vil holde det hemmelig til vi er passert 12 uker... :)

Nå har det virkelig gått opp for meg at jeg skal bli mamma!!!

Masse klemmer og lykkeønskninger til alle, fra

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...