Gå til innhold

Liten oppdatering fra meg:-)

Anbefalte innlegg

Hei alle gamle & nye kjente:-)

Etter diverse tenking fram og tilbake har vi kommet fram til at vi går for forsøk hos AVA i Finland. De har lang erfaring med å teste eggkvaliteten (kromosomsammensetningen etter befruktning), så nå håper vi de kan fortelle om eggene mine er "liv laga" eller ikke - og kanskje blir jeg gravid som en liten bonus...

Vi får ikke skattepengene tilbake før mot slutten av oktober, og dem trenger vi for å få råd til dette, så derfor blir det ikke forsøk før i beg. av november. Akkurat nå er jeg temmelig rolig i forhold til det hele, men jeg vet at sommerfuglene kommer til å innta magen min når tida nærmer seg:-)

Lykke til alle sammen!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10284423-liten-oppdatering-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Så bra å se at dere har bestemt dere da!

Vi håper med deg/dere at forsøket i Finland er det som skal til for at dere får oppleve graviditeten og en liten baby!

Ønsker dere masse, masse lykke til når det nærmer seg :-)

KLÆM

Godt å høre at dere endelig har bestemt dere, snøfilla :o)

Nyt tiden fremover - for du vet hvor hektisk og slitsomt det blir mens man forsøker.

Denne gangen blir det deres tur til å lykkes!

Klem

Annonse

Så fint å lese at dere er kommet litt lengre på veien.

Er jo så mange valg å ta,og så mange stier å krysse.

Blir spennende å følge deg på veien til Finland,

her krysses alt for at du nå er stegen nærmere flere svar,

og ikke minst voksende mage :o)

Lykke til!

Hilsen

Hei snøfilla

Så spennende at dere har valgt å prøve i Finland. Håper at de kan finne noen svar og at de kan gjøre deg gravid.Sitter her på sidelinjen og følger deg videre. Venter spent på videre oppdatering når det nærmer seg.Masse lykke til.

Klem fra meg:-)

Heisann

Så bra at dere har bestemt dere. Kjennes bestandig godt ut når en har tatt et valg......

Ikke greit dette med penger, men vi får bare se på det som positivt at kroppen får hvile. Tror den har godt av det!

Håper ellers at du har hatt en fin sommer og kosa deg med noen utepils selv om sommerværet ikke har vært det beste.

Selv skal jeg forsøke Aleris. Skal på samtale i oktober.

Så håper på et forsøk før jul.

Ønsker deg lykke til med forsøk, og håper du klarer og koble ut og kose deg i ventetiden fram til forsøk.

Klem fra meg:-))

Å det var godt å høre lille venn. Ja det er deilig når en først har bestemt seg. Kanskje jeg ga deg et lite push sist?? he he. Dere har tatt et godt valg og det virker veldig fornuftig. Nå kan dere kose dere frem til det. Hjelper når beslutningen er tatt, er litt lettere å kunne tenke på noe annet også:o) Nå ble jeg glad på deres vegne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tenker på deg.

Klemmer

Annonse

Vil bare ønske deg masse lykke til når tiden kommer.. her har mannen ombestemt seg og vil mulig ikke ha fler barn :o((

Så her kan det fort være at jeg reiser til danmark alene, dette kom som et sjokk på meg og vet ikke helt hva jeg gjør.. klem

Lykke til Snøfilla;-)

Du er en inspirasjon til oss andre som holder på! Gleder meg til å høre oppdateringer. Begynte å spotte i dag (dag 14), men har ikke blødd friskt ennå. Er superredd for å teste så unngår det lengst mulig. I morgen kommer jentene på middag og da blir det vel litt rødvin kjenner jeg oss rett, så hvis jeg ikke blør ordentlig innen da tar jeg en test. Dersom dette forsøket er negativt må jeg også gå i tenkeboksen sammen med mannen min og undersøke hva vi skal gjøre videre. Men vi gir aldri opp denne drømmen om et barn;-)

Stor klem fra meg!

Så kjekt å høre at dere snart er i gang igjen. Det er i allefall lurt å reise ut av dette landet, der de nesten ikke kan se på egga en gang før de gjør noe ulovlig.

Jeg fikk i dag bekrefta at kvalitetet på egga kan variere og plutselig bli bedre! Fra å ha 1 -3- 2, 1 -4- 1 egg, hadde jeg i dag flere 1 -2 -1 egg (hvis du kjenner til rangeringene) og er kjempe fornøyd!! Jeg fikk til og med egg på frys!! Jeg var i samme situasjon med deg, med dårlige egg og vurderte både eggdonasjon og adopsjon, men i dag er jeg full av håp!

Altså, det kan skje mirakler. Ønsker deg lykke til!

Hi Snøfilla!!!

Lykke til, Jeg er så glad fordi du har funnet en vei til å bli mor, jeg vet ikke have slags nye behandling du skal prøve, som testes egg men sikkert går bra,

med biopsi av embryos (PGD) med meg fungerte, sikkert den nye teknikken du snakker om some tester eggs fungerer bra

tenk at jeg har 1 enfriske embryo av 8 embryo, og 23% sjanse at den blir i livmor, og jeg er gravid, du sikker blir gravid, de trenger å finne den riktige egg til å lage fine embryos til deg

lykke til

vi skal be for dere!!

klem

Jeg har sagt det før og sier det igjen, nå er det DIN tur :) *slår knyttneven i bordet med et høyt dunk*

Ønsker dere all mulig lykke til, og jeg følger spent med fra sidelinja!!

Håper på gladnyheter fra deg om ikke så aaltfor lenge :)

Masse dryss med babystøv fra meg som om få dager er *høygravid*

Tro det eller ei ;)

Stor klem fra

å dette blir spennende snøfilla!!

Krysser alt jeg har for at FInland blir bra for dere:) og at det resulterer i et lite nurk som svever der inne.

jeg er ikke så aktiv her lengre, trengte en skikkelig pause så går ikke igang før januar 2008 tidligst.

Lykke til med alt du har foran deg!

kle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...