Gå til innhold

I går startet jeg på xtravagansa


mamma070706

Anbefalte innlegg

et slankeopplegg. Går på pulver de første ukene, for så å begynne å spise gradvis. Har flere venninner som har tatt denne kuren med veldig godt resultat (også etter at de har gått over på mat). Forrige kursgruppe gikk ned 199 kg, 14 deltakere og en av de skulle ned "bare" 5 kg. Er veldig spent på hvordan dette skal gå. Er iallefall veldig motivert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Veeeeeldig bra! -10 kg på en mnd:) Ufattelig mye klær i klesskapet som passer igjen. Har ikke vært sulten, ikke hatt "hug", og resultatet motiverer fantastisk!! SUUUUUUUUUUUPERFORNØØØØYD!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulver de 5 første ukene, tre "måltid" for dag, 2 som smaker milkshake (bruker stavmikser, forskjellige smaker) og en suppe, forskjellige smaker. Har vært i ketose hele tiden og kiloene renner av. Skal til uka over på mat, spiser da lavkarbo slik at man fortsatt går ned i vekt, men ikke like hurtig. Og tredje delen av opplegget er vektstabilisering.

 

Dette er et opplegg gjennom Friskhuset (15 uker), hvor vi i tillegg kan trene der så mye vi vil. Må ærlig innrømme at jeg har vært på trening kun en gang, hele dagene går jo med til jobb og barn. Men uansett, kiloene renner av.

 

Som jeg sa i hovedinnlegget har jeg flere venninner som har gjennomført dette opplegget og holder vekta stabil i ettertid, selv etter 6 mnd. Var i utgangspunktet veldig skeptisk, men etter å ha sett at de ikke raser opp igjen så bestemte jeg meg for å prøve jeg også (og det er jeg glad for)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har gått på xtravaganza siden 29.august og har gått ned 15 kg til nå:-) Har gått opp mye i muskelmasse siden jeg har trent en del. Dette er det beste jeg har gjort for helsa og kroppen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Dette er eit behandlingsopplegg som dere følger,ikkje noko som kan bestilles over nett, tenker på pulveret. Så lurte eg på ein ting til, merker dere ubehag pga ketosen ved dette opplegget? Er dere svoltne?Og eg trener ein god del,det ser eg du over her gjer og,går det fint å kombinere med den type næring?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare noen treningssenter som har salgsrett på dette produktet og man må være medlem av xtravaganza for å få kjøpe det. Du kan se på xtravaganzas nettsider hvilke senter som fører produktet.

 

Når det gjelder ketose må jeg bare si at jeg faktisk aldri har følt meg i bedre form!! Noen opplevr å bli litt uvel de første dagene idet man går i ketose, ellers virker det som om alle føler seg i veldig vel! I begynnelsen hadde jeg så mye energi at det nesten ble for mye:-) Nå er jeg litt mere vant, men fortsatt en herlig følelse! Gruer meg nesten til jeg skal ut av ketosen:-) Leste en plass at noen folkestammer faktisk går i konstant ketose...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

Ja det høres slett ikkje værst ut,men då er det sånn at ein må være medlem av de treningssentra..?Eg er jo medlem av eit her,trur ikkje det er innunder dette programmet.Flott at det virker så bra då!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker kjempebra og jeg er også i knallform. Full av energi, og godt humør. Dag 5 var den verste, men etter det har det kun gått en vei og det er opp. Ikke sulten, ikke slapp. Har faktisk fått energi til å begynne og trene også, og det er det lenge siden sist jeg orka. Så nå er jeg på rett vei med det også. Fortsatt fornøyd.....

 

Når en starter med dette så har en fri tilgang til treningssenteret så lenge man følger opplegget. Mao. ikke vanlig medlem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...