Gå til innhold

YOGA for gravide - noen som vet?

rosemor*endelig*mamma*igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg gikk hos yogaskolen, www.yogaskolen.no, i vika i oslo. Var veldig fornøyd der:-) kursene baserer seg på opplegg av parvati farestvet, som vel var den som "innførte" yoga for gravide. Tror dessverre ikke hun har kurset selv lenger. Vi fikk cd med øvelser og instruksjon for å gjøre hjemme, og den gjorde jeg så mye at jeg "hørte" stemmen hennes som ba meg slappe mer av, under fødselen:-) Men går du på hvilket som helst kurs for gravide er det nok bra:-) Ville ringt og hørt, det blir fort fulltegnet.

Jeg begynte på kurs rett etter ord UL, og var en av de som var kommet kortest. De anbefaler at man tar kurset i 4, 5 el 6mnd, så du kan fint begynne nå. Jeg syntes pusteteknikkene var det beste, det hjalp veldig under riene, jeg klarte å slappe godt av. Glemte pustingen av og til, og da ble det merkbart vondere:-)

Går kurs nå på Yogaskolen i Oslo, som ligger i Vika. Samme som Anonym over skriver om. Jeg er også veldig fornøyd så langt. Lærer supre pusteøvelser og avspenningsøvelser som føles deilig! Du trenger ikke ha noe erfaring med yoga fra tidligere. Jeg begynte i uke 29/30 og er nok en av de som har kommet lengst. Hadde nok startet tidligere, men det var ikke noe oppstart før etter sommerferien.

Anbefales!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...