Gå til innhold

Er alle innpå her veldig flinke til å spise FROKOST????

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg MÅ spise frokost, ellers blir HELE dagen ødelagt. Jeg starter med noe frukt - druer eller et eple - som ligger på nattbordet. Deretter går jeg og dusjer og ordner meg mens dette får synke. Så spiser jeg en skive, en yoghurt, eller noe müslie med kulturmelk. Mat smaker meg ikke om mårran, men må man så må man!

• 11 måneder senere...

Jeg har ikke så stor matlyst om morgenen, men jeg passer på å ta ett par glass med vann og ett par kjeks og en frukt e.l. når jeg står opp, så jeg har noe å gå på :) så kommer matlysten som regel etter hvert.

• 3 uker senere...

Jeg spiser frokost ja, det er fordi kroppen min MÅ ha det. Jeg blir uvel om ikke..Mens andre gjerne blir uvel av å spise frokost..Det er bare TULL at frokosten er det viktigste måltidet på dagen. Så vet du det.

Huff frokost ja. Nettopp funnet ut at jeg er gravid, spiser ikke noe før lunsj. Har ikke så veldig lyst å forandre på det heller, funker utrolig bra for meg. Vet ikke hvordan det er, kan jo hende jeg blir mer sulten jo lenger ut i svangerskapet jeg kommer. Da kan jeg i såfall gjøre noe forandringer, men før den tid blir det nok ikke noe før lunsj. Så lenge jeg ikke får tilsnakk fra lege eller noe, vil jo at babyen skal ha det bra=)

• 4 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...

"Spiser" frokost hver morgen.

Drikker shake. Og kommer nok til å gjøre det for resten av livet.

For en herlig myk start å starte dagen på - uansett hvor hektisk det kan bli.

• 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...