speed Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Har ei lita på 3 uker, hun virker aldrig fornøyd. Hun skriker med en gang hun våkner å vill ha pupp, så sovner hun ved puppen god å mett trur jeg,men på han igjen etter kort tid.Føler det bare er pupping å skriking å lite kos,Om natta suger hun et par tak for så å slippe sånn holder hun på vekselsvis med skriking til morran.Er redd jeg har lite melk på natta..... sukk... Har også veldig verk i puppene etter amming.. huff dette ble mye klaging,måtte bare få det ut....
Expat Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Kan ikke du tusle inn på ammehjelpen.no, a-å og lete frem økedøgn, les om det og se om det er dette du strever med?
speed Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 tusen takk for tipset,veldig godt å få svar:) har lest nu å mulig det er øking på gang. Men er det normalt att det verker sånn i puppene rett etter amming? Det er skikkelig vont inni brystet, så jeg klarer ikke legge henne til rett etter hun har puppet, for da tuller hun mest med suging og slipping. Må helst vente 1 time.så på natta står jeg opp med henne sånn att resten av huset får sove.
oktopus Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Angående vondt inni brystet, kan det være sopp? Hva sier du expat?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 kan også være Reynaulds fenomen, jeg har dette og det kan verke skikkelig i puppen etter amming(stråler) , men det går over, og er heldigvis ikke konstant, all vondt er heldivis ikke sopp.... http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå