Gå til innhold

Dette tok kaka!!!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For og gjøre en laaang historie kort. Er 20 uker påvei. Alt var bare bra til jeg fant ut for 3 uker siden at typen min (barnefar) var uttro.. Jeg gav klar beskjed om at DET tollererte jeg ikke!!! Nå gjør han alt,jeg mener ALT for og gjøre livet surt for meg! Han er faen ikke riktig (unnskyld,men er så sinna nå!!) Var her nettopp og sa at fikk han ikke være sammen med meg og barnet så kom han ikke til og erkjenne farskap... Kan han unngå det??!? altså nekte og skrive under på farskapet? Da må det vel isåfall en dna test til før han må det?? Er helt blank her,og helt i sjokk! og det skulle han nekte å skrive på fordi han ikke ville ha noe med meg eller (avkommet,som han kallte det for istad) og gjøre!! Truslene hagglet! Men er overhodet ikke redd han! Men tenk og kalle barnet for et avkomm og en belastning! Kunna heller bare ha hold kj###! Men spm mitt var,kan han nekte og er det jeg som må kreve dna da? Håper noen kan svare meg her!

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke hva det går av mannfolk!

Jeg vet ikke stort om farskapstesting, men "min" har skrevet under på helsekortet mitt av egen fri vilje, men vil ikke ta noen test om det ikke kan gjøres NÅ (jeg er gravid i uke 25)..

Har hørt noe om å bli "dømt" til farskap, men jeg kjenner ikke til hva som skjer da.

Tror ikke noen kan nekte en slik test.

Ja det er helt vanvittig! Tengte først at dette bare var tomme trusler,men han har en datter fra før,som han nesten aldrig ser. Enda hun ber om det. Har hatt kontakt med henne fordi jeg har bedt han om det,men det blir vel ingenting av nå. Stakkars jente!! Og stakkars lille knøttet som vi eller nå blir det jeg venter! Jeg skriver under på papirene ja,det stemmer det. Og nekter han er det jo bare og ta en dna test. roa meg litt nå. Er ikke sundt og hisse seg sånn opp..Har heldigvis lavt blodtrykk (90/60) så det er ikke så farlig om det stiger litt. (litt ironi oppi elendigheta)

Takker masse for svarene!

hvis han ikke signerer på papirer, men du fører ham opp som far, vil han etter en liten stund motta et brev fra nav som kaller ham inn til et møte. Dette i forbindelse med bidrag og at de oppfordrer ham til å erkjenne farskapet. ( Bf her har fått dette brevet. han erkjenner farskapet, men vi bor så langt unna hverandre at vi ikke har fått ordnet med alle papirer og sendt de inn enda..så da fikk han brev fra nav,)

Hvis han nekter å erkjenne farskapet kan du like fult som ham kreve en dna test. han kan også bli far ved dom om han nekter. - er ikke 100% sikker på åssen det funker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...