Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 jeg er 6+4 idag.. hadde forrje helg litt magevondt, så og si hele tiden hele helga.. så kom uka så ga det seg. igår begynte det igjen, våkner på natten å tror jeg skal få mensen.. så idag og igår har det vært sånn. virker som det sitter i begge sidene, er litt øm når jeg trykker der, og noen ganger kjennes det ut som brenne/svie.. det er ikke super vondt, bare at det går i ubehag og bekymring.. noen andre? eller noen som har hørt om lignende? håper på svar:)
HelenFlores Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Jeg hadde det samme i ca 1 1/2 uke fra uke 6, det er mest sansynlig bare livmoren som strekker seg for å gi plass til den voksende lille i magen din:) Smertene kan nok komme og gå og variere veldig i styrke en stund fremover.. Men om du enda føler deg usikker så kan du jo kontakte legen din. Lykke til videre:)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 takk for at du svarte. hadde en MA i april og er så redd for at det skal skje igjen, men jeg vet at det er vanlig med magevondt. har vært hos legen og hun sa at det er vanlig.. hvis det ikke er helt forferdelig vondt da og hele tiden. men det er det jo ikke. men det er greit å høre med andre om de har opplevd noe lignende.. det beroliger mye:) hvor langt er du på vei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå