Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Vi skal kombinere et indisk og et norsk navn. Noen av de indiske navnene vi har tenkt på er (engelsk uttale på navnene): Rajan (betyr: konge) Amrik (betyr: nektar) Kiran (betyr: lysstråle) Arjun (betyr: prins) Milan (betyr: kjær) Sanjay (betyr: seier) Arun (betyr: solen) Mohan (betyr: attraktiv) Samir (betyr: mild vind) Yamir (betyr: måne) Arvin (betyr: lotusblomsten) Hva synes dere om disse? Har skrevet opp betydningen også, fordi både jeg og mannen min er opptatt av navnets betydning. Forslag til et norsk/internasjonalt navn som passer til? Vi liker bl.a. Lukas, David, Cedrik, Matteus, Haakon ++
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 De indiske navna jeg kan er Shiva og Wishnu....Og Anitha på jente!
Vannmann35 Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Milan og Arun synes jeg er de fineste. Cedrik Arun David Milan
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Amrik og Arun var veldig fine navn synest jeg.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 LItt artig at du nevner akkurat disse to. Kjenner nemlig to søsken som heter det ) De har foresten et indisk og et norsk navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå