♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Vil bare si at jeg tenker på deg, og krysser fingrene for positiv test i morgen ! Klem fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 5. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. september 2007 I dag er vel dagen... Tenker på deg ,og dytter denne litt ! Klem fra
Storkfrøken69 Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Hei, kjære du ) Tusen, tusen takk. Det hjalp på humøret. Jeg snakket med Dr L i går og fikk så ørene flagret fordi jeg hadde testet før tiden. Det gikk rett og slett ikke an, sa han. Det var ikke snakk om at jeg fikk slutte med medisinene enda. Vel, jeg har derfor bestemt meg for å være flink pike og ta en blodprøve i morgen. Jeg må innrømme at jeg ikke har noe håp nå, men man må jo gjøre som doktoren sier )
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 5. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2007 Er nok lurt å gjøre som doktormannen sier ). Uansett hvor vanskelig det er å la være å teste før, så vet vi jo alle hvor lite oppmuntrende en negativ test er... Og hvor nedbrytende det kan virke... Jeg håper og tror for deg jeg storkfrøken,og satser på at du skal lykkes. Om ikke så er ikke løpet kjørt enda....selv om det garantert føles sånn en stund om et endelig negativt svar kommer... Lykke til til deg ) God klem fra
Storkfrøken69 Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Det hjalp nok ikke å høre på doktormannen ( Nagtiv test i dag og, men man kan ikke grave seg ned for det. I dag har jeg ringt både til legen min i Norge og Dr L og lagt planer for neste fryseforsøk. Tusen takk for den gode omsorgen du har vist. Når skal jeg passe på deg? God klem tilbake fra
Chaiemae Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Så trist dette var da Storkfrøken. Føler virkelig med deg. Klem fra en som vet hvordan du har det.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 6. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2007 Dette var kjempetrist... Men jeg håper du ikke gir opp ... Det kommer dager etter dette... Bare så synd vi må så mange omveier... Klem )
Storkfrøken69 Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Takk begge to ) Det er jentene sine det. Snart skal vi sitte med store mager alle tre. Så det så )
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 6. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. september 2007 Det gleder vi oss til ! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå