Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 jeg har byttet ut min voksi. Noe så tungt, klumpete og altfor varmt skal du lete lenge etter. Ikke plass i de fleste bager heller. Odenwalder lammy er det mange som snakker veldig varmt om, har ikke prøvd den selv, men en annen dunpose derfra og det er så mye lettere og godt og varmt også. Nei, dropp Voksi!
Bellanotte Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Hei jeg har bestilt meg en odenwalder lammy xl. Valget var vanskelig, helt til jeg testet ut voksiposen på babyshop. Noe så stivt og masse knyting var det og. Gleder meg til å få odenwalder i hus. Så skal jeg teste den og gi tilbakemelding :-)
lifa og Eline Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Anbefaler Odenwalder. vi har brukt den nå i 1,5 vinter og den er god og varm. snuppa har nå blitt 18 mnd. men satser på å bruke den til vinteren også. Ett av våre beste kjøp.
lifa og Eline Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Glemte å si at vi har den med bamsen inni. Kan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå